אירוע של מינהלת הורים (צילום: באדיבות דוברות עיריית חיפה)
אירוע של מינהלת הורים (צילום: באדיבות דוברות עיריית חיפה)

טלטלה בעירייה: עובדי מינהלת ההורים יפוטרו; בשעה האחרונה מקבלים זימונים לשימוע

בשעה האחרונה מתבשרים כל 26 העובדים במינהלת ההורים על זימונם לשימוע לפני פיטורים. המשמעות היא סגירת המינהלת באופן רשמי. בהנהלת העירייה מאשימים את מועצת השינוי בפיטורים, לאור התקציב שגיבשה ועבר את אישור מועצת העיר. מועצת השינוי: "זה שקר. הסעיף לא אופס, הוא עבר כולו תחת רשות הצעירים, ולה יש את המענה להמשיך לספק את השירותים"

פורסם בתאריך: 2.5.22 11:45

ברגעים אלו מתבשרים עובדות ועובדים במינהלת ההורים על הפסקת עבודתם. על פי מידע שהגיע לידי "כלבו – חיפה והקריות", מדובר בכל 26 עובדי המינהלת שיפוטרו בכפוף לשימוע. המשמעות היא סגירת המינהלת. צעד זה מגיע בהמשך להודעתו של סגן מנהל אגף החינוך הבלתי פורמאלי במינהל החינוך בעירייה, ניר טיין, לגורמים הרלוונטיים, כי יש להודיע לעובדי המינהלת באופן מסודר על הפסקת עבודתם המיידית.

בהנהלת העירייה מפנים אצבע מאשימה לעבר מועצת השינוי וטוענים, כי הפיטורים הם תוצאה של התקציב שגיבשה ושל השינויים שבוצעו בו. נזכיר, כי במשך חודשים התנהלו במועצת העיר דיונים על הנוסח הסופי של תקציב 2022, כאשר מועצת העיר, הנשלטת על ידי מועצת השינוי, טרפדה את הצעת התקציב שקליש-רותם ביקשה לאשר, ולבסוף אושר נוסח התקציב שהיה מקובלת על מועצת השינוי.

 

בעיריית חיפה אישרו את הפרטים.

גורם בעירייה אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "אופוזיציית השינוי איפסו את הסעיף התקציבי של מינהלת ההורים, והתוצאה הישירה היא סגירת הפרויקט, כלומר: פיטורי 26 עובדים, אי מתן שירותים להורים בחיפה לילדים בני 21-3, כגון הרצאות, סדנאות, שיחות פרטניות וכד', שירות שניתן בכל הערים בארץ. כואב שרגע לפני יום העצמאות נאלצנו לבשר לעובדים על פיטוריהם. התושבים הפסידו. זה לא רק פגיעה בעובדים עצמם, זה גם פגיעה בשירות לתושב. אלפי הורים בשנה הסתייעו בשירותי המינהלת, ועכשיו זה ייפסק. לא תהיה מינהלת".

ממועצת השינוי נמסר: "זה שקר. הסעיף לא אופס, הוא עבר כולו תחת רשות הצעירים 'חורב 14', ולרשות הצעירים יש את המענה להמשיך לספק את השירותים ללא כפילות בתפקידים. לא מדובר בעובדי עירייה, אלא במנחות סדנאות שעבדו תמורת חשבונית, וכל התקציב לשירותים שניתנו הועבר כפי שהוא ל'חורב 14'. צר לנו שאותו גורם עירוני עלום לא בקיא בנבכי תקציב העירייה ואנחנו מקווה שהוא לא נדבק בבלבול של ראש העיר, מה גם שאין אנו מאשרים כפילויות של תפקידים, כאשר ישנו מענה תחת רשות הצעירים. שירותים לתושב שייפגעו יהיו באשמתה של ראש העירייה, ושלה בלבד, וצר לנו שהיא ממשיכה בקמפיין הבחירות שלה שבה היא מאשימה את כולם ולא לוקחת אחריות למעשיה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר