דאוד זביידי (שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
דאוד זביידי (שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

רמב"ם: "בשעות האחרונות מופצות חדשות כזב על נסיבות פטירתו של דאוד זביידי"

הקריה הרפואית רמב"ם פרסמה לפני כשעה קלה הודעה, שבה היא מבקשת להפריך פייק ניוז, שמופץ בשעה האחרונה באשר למותו של דאוד זביידי. "מחלקת טיפול נמרץ היא מחלקה המעניקה טיפול מקצועי ואינטנסיבי לכל המאושפזים בה", נמסר בהודעה

פורסם בתאריך: 15.5.22 17:42

מהקריה הרפואית רמב"ם נמסר: "דאוד זביידי הובא ביום שישי האחרון לרמב"ם, כשהוא במצב אנוש. הוא אושפז וטופל במחלקת טיפול נמרץ ומצבו תוקשר בשקיפות מלאה לכל אמצעי התקשורת תוך שמירה על סודיות רפואית. מחלקת טיפול נמרץ היא מחלקה המעניקה טיפול מקצועי ואינטנסיבי לכל המאושפזים בה. מצבו הרפואי של דאוד זביידי הידרדר, וכפי שדווח על ידי צוות דוברות בית החולים, הוא נפטר מפצעיו היום (ראשון) בשעות הבוקר.

"בשעות האחרונות מופצות חדשות כזב דרך הרשתות החברתיות על נסיבות פטירתו, ובתוך כך גם פוסטים מזויפים בשם רופאים, שכלל לא קיימים ובטח שלא עובדים ברמב"ם. אנו ערים לכך וחוזרים ומדגישים שמדובר בפייק ניוז. דוברות בית החולים וצוותה עומדים לרשותכם לאימות המידע בטרם פרסומו".

 

 

מוקדם יותר היום פורסם, כי דאוד זביידי, אחיו של המחבל זכריא זביידי, מת הבוקר בקריה הרפואית רמב"ם. זביידי, שנפצע ביום שישי האחרון באורח אנוש במהלך חילופי האש עם כוחות צה"ל באזור ג'נין, הועבר באמבולנס מבית החולים בג'נין לטיפול ברמב"ם. הוא אושפז במחלקה לטיפול נמרץ כשהוא מורדם ומונשם. בפעילות באזור ג'נין נהרג רס"ב נעם רז ז"ל, בן 47 מהיישוב קידה שבבנימין. רז ז"ל פונה לרמב"ם במסוק ושם נקבע מותו.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר