רכבת (צילום: רכבת ישראל)
רכבת (צילום: רכבת ישראל)

בשיא עונת התיירות: קו הרכבת מחיפה לנתב"ג יושבת בחודש הבא למשך שבוע

בשל עבודות ביצוע "המסילה המזרחית" יושבת קו חיפה-תל אביב החל מ-24 ביולי למשך שבוע. ברכבת ישראל אומרים, כי משרד התחבורה יתגבר את קווי האוטובוס הסדירים וכי הרכבת ישראל תפעיל מערך היסעים מקיף

פורסם בתאריך: 14.6.22 14:34

קו הרכבת בין חיפה לתל אביב, שהוא הקו העמוס ביותר, יושבת למשך שבוע החל מיום ראשון, 24 ביולי. זאת בשל עבודות לביצוע "המסילה המזרחית". הקו יחזור לפעילות ביום ראשון, 31 ביולי, בבוקר. מדובר בבשורה רעה לנוסעים לחו"ל מאחר שהשבתת הקו לתל אביב משביתה גם את קו חיפה לנתב"ג בשיא עונת התיירות.

ברכבת ישראל אומרים, כי מועד העבודות נקבע מראש לחודשי הקיץ, בהם יש ירידה במספר הנסיעות, וכי משרד התחבורה יתגבר את קווי האוטובוס הסדירים. כמו כן, רכבת ישראל תפעיל מערך היסעים מקיף.

 

 

"המסילה המזרחית" היא פרויקט לאומי, שכאשר יושלם יהווה ציר רכבתי נוסף ואלטרנטיבי בין אזור הצפון למרכז ולדרום. "המסילה המזרחית" משתרעת לאורך כ-65 ק"מ במזרח שפלת החוף, ממסילת החוף באזור פרדס חנה, חדרה מזרח, אחיטוב, כפר סבא, נתב"ג ועד לוד.

ברכבת אומרים, כי הקו החדש ישפר משמעותית את שירות הרכבות בכל רחבי הארץ, לצד הגדלה משמעותית של הובלת מטענים, שתצמצם את העומס בכבישים וזיהום האוויר, ותגביר את בטיחות משתמשי הדרך. במסגרת הפרויקט תבצע רכבת ישראל עבודות הנדסיות מורכבות באזור חדרה לחיבור "המסילה המזרחית" העתידית עם מסילת קו החוף הקיימת והנחה של מפלגים (מרכיב מסילה שתפקידו לפצל מסילה קיימת למספר מסילות), כחלק מהחיבור העתידי למסילה המזרחית.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר