המבורגר (צילום אילוסטרציה: AntonMatyukha/depositphotos.com)
המבורגר (צילום אילוסטרציה: AntonMatyukha/depositphotos.com)

בגלל ליקויי תברואה: צו סגירה מינהלי למסעדת רובן בנווה שאנן

הצו הוצא היום (רביעי) למסעדה על ידי סגנית רופאת המחוז במשרד הבריאות בעקבות ביקורת שנערכה במקום ביום ראשון השבוע. בין הליקויים שמפורטים בצו: אין מקררי הפשרה, ביצים לא נשמרות בקירור, מזון מבושל מוקפא לצורך שימוש עתידי, משטח עבודה רטוב ולא נקי ועוד. הזכיין: "נטפל בכל הליקויים עד מחר"

פורסם בתאריך: 13.7.22 19:51

סגנית רופאת המחוז במשרד הבריאות, ד"ר רנא שיבלי, הוציאה היום צו סגירה מינהלי למסעדת רובן ברחוב הגליל 100 בנווה שאנן וכן זימון לשימוע.

בצו מפרטת ד"ר שיבלי את רשימת הליקויים שנמצאו במסעדה בביקורת שנערכה במקום ביום ראשון השבוע על ידי מפקח המחלקה לבריאות הסביבה בלשכת הבריאות המחוזית בעיר.

בין הליקויים, אותם מציינת ד"ר שיבלי: בתוך המקרר והמקפיא מאוחסנים סוגי מזון שונים ללא הפרדה בין מזון גולמי למוכן למאכל ומזון לאחר תהליכי ייצור; בשר שבושל מאוחסן בתוך עגלה עם ירקות גולמיים לקירור; סיגרים עם בשר שבושלו הוקפאו לצורך שימוש עתידי. מזון זה פג תוקף ואינו ראוי למאכל. כך גם נעשה עם קרפצ'ו. הוא הוקפא לשימוש עתידי ואינו ראוי למאכל. נמצאו סלטים שפג תוקפם; כל סוגי הבשרים (עופות, בשר טחון, נתחים) מוצאים בשעות הלילה להפשרה על משטח עד שעות העבודה בבוקר. אין מקררי הפשרה כלל. בשר להמבורגרים מוכן במקום במכל נירוסטה בתוך הכיור. נמדדה טמפרטורת עבודה של הבשר, 24 מעלות צלזיוס. לאחר הכנת הקציצות הבשר ממתין על משטח העבודה מנירוסטה. המשטח רטוב ואינו נקי. ביצים אינן נשמרות בקירור, נמדדה טמפרטורה של 27 מעלות צלזיוס. ישנם מעופפים רבים במטבח.

 

 

עוד מציינת ד"ר שיבלי בצו, כי המסעדה עובדת ללא רישיון עסק. "בגלל חומרת הסכנה ומידותיה, אני מוציאה את צו ההפסקה המינהלי לעסק לפני השימוע", כותבת ד"ר שיבלי ומזמנת את בעלי המסעדה לשימוע ביום ראשון הקרוב.

הזכיין אביתר דרעי מסר בתגובה: "בגדול, אנחנו הולכים לטפל בכל התקלות שהעלו שם בדוח, מן הסתם. עד מחר ב-12:00 בצהריים זה יטופל. אנחנו נפעל מול הגורמים הרלוונטיים להחזיר את העסק לקדמותו".

תערערו על הצו?

"מן הסתם, כי אנחנו רוצים לפתוח. הרי לא נסגור את העסק".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משה

    על מה צו סגירה זה ליקויים שמטפלים בשעה מה הסיפור למה לפרסםצעסקים ככה

  2. אמי

    זה מגוחך להוציא כזאת כתבה בפומבי!!!!
    מה מסכן את הציבור? כל הדוח הזה אלה דברים שכמעט כל בן אדם עושה במטבח שלו, גם הקצת דברים שלא תקינים אפשר לסגור בשקט מול הבעלים של המסעדה ולא ישר להוציא אותו להורג.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    התאמת נהלים חדשים, ארגון מחדש והזמנת מקררי הפשרה לא לוקחים שעה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר