בנימין נתניהו, יערית שושן וזיו שילון (צילום: רונן פדידה)
בנימין נתניהו, יערית שושן וזיו שילון (צילום: רונן פדידה)

סלבריטאים ואח"מים בפרויקט צילומים מיוחד למען הלומי קרב ומשפחותיהם

יערית שושן, בעלת משרד פרסום חברתי, גייסה כ-30 סלבריטאים ואח"מים ישראלים, למיזם מרגש במטרה להעלות את המודעות להלומי קרב ונפגעי פוסט טראומה בחברה הישראלית. בין המתנדבים להצטלם: ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו. תערוכת הצילומים תוצג בקרוב בירושלים

פורסם בתאריך: 4.8.22 17:07

יערית שושן, בעלת משרד פרסום חברתי, יוזמת תערוכת "ציפור הנפש", הפועלת להובלת שינוי חברתי למען הלומי קרב ופצועי פוסט טראומה ומשפחותיהם, גייסה כ-30 סלבריטאים ואח"מים ישראלים, שכל אחד מהם הצטלם, בהתנדבות, עם נפגע פוסט טראומה והלום קרב, במטרה להעלות את המודעות לנושא הכאוב בחברה הישראלית. השבוע הצטלם ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו לצידו של זיו שילון.

יערית שושן וזיו שילון (צילום: רונן פדידה)

יערית שושן וזיו שילון (צילום: רונן פדידה)

תערוכת הצילומים תוצג בקרוב בירושלים, כשבין המצולמים: נפתלי בנט, נשיא המדינה לשעבר ראובן ריבלין, ראש עיריית תל אביב רון חולדאי, גבי אשכנזי, השחקנית רונה לי שמעון, לוסי אהריש, אברי גלעד, הזמר איתי לוי, רוית אסף, נטע גרטי, המוזיקאי והשחקן צחי הלוי, מורן אטיאס ועוד רבים.

 

 

יערית שושן: "התערוכה שרצה כבר זמן מה מסתובבת בארץ ובחו"ל במטרה ברורה להנגיש את הנושא הבוער של הלומי הקרב. כולי תקווה שהממשלה החדשה תשמע את קולם של הלוחמים שלנו ותסייע להם להשתקם".

נתניהו: "יש לי הרבה חברים, חיילי צה"ל, כמו זיו שילון שעברו קרבות בגבורה. אבל יש את הקרב שלאחר הקרב. הקרב להתעשת, לחזור לעצמך להתגבר על הטראומה הקשה, שרק מי שהיה בקרבות האלה יודע מה זה. כאן, כולנו נלחמים יחד איתם – אין מצווה גדולה יותר, אין חובה גדולה יותר וזכות גדולה יותר. אני מצדיע לכם".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר