חנוכת מרכז השיטור הקהיתי בנאות פרס (צילום: ענת סלומון, דוברות עיריית חיפה)
חנוכת מרכז השיטור הקהיתי בנאות פרס (צילום: ענת סלומון, דוברות עיריית חיפה)

נחנכה נקודת משטרה בנאות פרס

נקודת המשטרה החדשה תשמש מרכז שיטור קהילתי כנקודת קצה מרוחקת של תחנת משטרת טירת כרמל. במרכז יפעלו נגד שישמש מפקד הנקודה ושוטר וכן מתנדבים. מפקד המש"ק ושוטריו יהיו כפופים ישירות למשרד אגף קהילה משטרה שבתחנת טירת כרמל

פורסם בתאריך: 8.8.22 16:46

משטרת מחוז חוף ועיריית חיפה חנכו הבוקר (שני) מרכז שיטור קהילתי בשכונת נאות פרס. הטקס נערך במעמד מפקד המרחב, ניצב משנה אלי מגן, מפקד תחנת טירת כרמל סגן ניצב אנואר עאמר, ראש עיריית חיפה עינת קליש רותם קצינים, שוטרים ואורחים.

מרכז השיטור הקהילתי (מש"ק) הוא נקודת קצה מרוחקת של תחנת משטרת טירת כרמל. במרכז יפעלו נגד שישמש מפקד הנקודה ושוטר וכן מתנדבים. מפקד המש"ק ושוטריו יהיו כפופים ישירות למשרד אגף קהילה משטרה שבתחנת טירת כרמל.

מרכז השיטור הקהילתי, שהוקם בסיוע עיריית חיפה, נועד להנגיש את שירותי המשטרה לציבור ולתת מענה לאוכלוסיית נאות פרס המונה כ-22 אלף איש וכן לציבור המבקרים בקניון חיפה, קסטרא, פארק מת"מ ופארק מדעי החיים, בהם מבקרים בממוצע כ-28 אלף איש ביום.

 

 

ניצב משנה מגן אמר הבוקר בטקס: "קיימת חשיבות רבה לפתיחת נקודת שיטור קהילתי שתפעל מול התושבים ותיתן מענה אפקטיבי לפתרון בעיות, תשפר את השירות ותצמצם תופעות פשיעה באזור. המגמה היא להרחיב את פריסת המש"קים ככל שניתן, בהתחשב בגורמי כוח האדם בתחנה. המש"ק הוא זה שנותן את המענה הטוב ביותר לאזרח, ואני מברך על כך".

קליש רותם אמרה: "אני גאה ונרגשת לעמוד כאן היום לרגל פתיחתה של נקודת משטרה חדשה, במבואות הדרומיים של חיפה. חנוכת הנקודה מהווה מרכיב מרכזי במדיניות הנחושה והבלתי מתפשרת של עיריית חיפה לחיזוק תחושת הביטחון האישי של תושבי העיר. אין לי ספק, כי שיתוף פעולה הדוק זה ימשיך להתקיים ולהתרחב, ופירותיו יבטיחו לכולנו עיר שקטה, נעימה ובטוחה יותר לגור בה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר