ארנון אלוש
ארנון אלוש

אלוש עוזב את תפקידו כמנהל בית הקהילות

ארנון אלוש, אשר מנהל את בית הקהילות מאז הקמתו בשנת 2017, עוזב את תפקידו: "אני עוזב בטוב ועם המון אהבה אחרי שש וחצי שנים, ואנהל את מרכז טבריה 15 שבהמשך הרחוב. בקרוב ייצא מכרז לתפקיד מנהל בית הקהילות, ובו ייבחר המחליף שלי"

פורסם בתאריך: 6.9.22 12:25

מנהל בית הקהילות ארנון אלוש הודיע בקבוצות ווטסאפ על עזיבתו את תפקידו לאחר שש וחצי שנים. בית הקהילות נפתח ברחוב מסדה בהדר בשנת 2017 למען הקהילה הגאה, והוא מיועד בעיקר לבני נוער כמקום בטוח ותומך. אלוש ליווה את הקמת הבית מתחילתו, והוא מונה למנהלו כבר מיומו הראשון.

אלוש אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "אני עוזב בטוב ועם המון אהבה אחרי שש וחצי שנים, ואנהל את מרכז טבריה 15 שבהמשך הרחוב. בקרוב ייצא מכרז לתפקיד מנהל בית הקהילות, ובו ייבחר המחליף שלי. יש היום הרבה יותר להט"בים שאנחנו פוגשים אותם בחוץ – בליינים של מסיבות ותרבות גאה. הבית נתן מענה למאות אנשים בשנה, גם בנושאי פנאי וחברה, גם בהכרת אנשים חדשים וגם בתחומי הבריאות והרווחה הנפשית. בית הקהילות פועל בשיתוף פעולה עם העירייה בנושאי הסברה והנגשה בבתי ספר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אמיר

    לא היה הצלחה גדולה. כהומו חיפאי מעולם לא ביקרתי בבית הקהילות. חיכיתי שיהיה אישזהו אירוע או הרצאה או מפגש שיהיה שווה את ההגעה לשם. לא היה כזה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר