תרגיל פינוי מוסדות חינוך משכונות כלואות (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
תרגיל פינוי מוסדות חינוך משכונות כלואות (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

בשעה זו: תרגיל פינוי ברחוב היינריך היינה בכרמל

התרגיל נועד לבחון את היערכות כוחות הביטחון לפעילות בשעת חירום בשכונות כלואות, שלהן כניסה ויציאה אחת בלבד. במהלך התרגיל מורגשת תנועה ערה של רכבי כיבוי והצלה באזור החפ"ק בתחנת כיבוי אש ברחוב היינריך היינה בכרמל ובשכונת כבביר

פורסם בתאריך: 20.9.22 10:55

עיריית חיפה, המשטרה, שירותי הכבאות וההצלה ומד"א מקיימים בשעה זו תרגיל פינוי מוסדות חינוך משכונות כלואות באירועי חירום כגון שריפה או רעידות אדמה. באזור החפ"ק המשותף – תחנת כיבוי אש ברחוב היינריך היינה על הכרמל – מורגשת תנועה ערה של רכבי חירום.

התרגיל נועד לבחון את היערכות כוחות הביטחון לפעילות בשעת חירום בשכונות כלואות, שלהן כניסה ויציאה אחת בלבד. בתוך כך תתרגל העירייה נוהל שאותו גיבש אגף הביטחון העירוני ביחד עם משרד התחבורה, רשות החירום הלאומית ואגד במטרה לקצר את הזמן הנדרש לפינוי תלמידים באוטובוסים מתוך השכונות באירועי של שריפות וצונמי.

בתרגיל משתתפים תלמידי בית ספר וגני ילדים בשכונה, וגם גני ילדים בשכונת בדניה, במספר סבבי פינוי. התרגיל מנוהל מרכב חפ"ק שהוקם על ידי העירייה ביחד עם שירותי הכבאות, משטרת חיפה ומד"א כרמל. במהלך התרגיל מורגשת תנועה ערה של רכבי כיבוי והצלה באזור החפ"ק ובשכונת כבביר.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר