בניין עיריית חיפה (צילום: ויקישיתוף, Yakovleva, CC-BY-SA-3.0)
בניין עיריית חיפה (צילום: ויקישיתוף, Yakovleva, CC-BY-SA-3.0)

ממחר: שביתה כללית בעיריית חיפה

בהודעה לעובדים כתב יו"ר ארגון עובדי עיריית חיפה אמנון עידו כי "בשל פגיעה מתמשכת של ראש העיר בעובדי העירייה וסירובה לפתור את העילות שבסכסוך העבודה, דומה כי אין כל מנוס מהשבתה כוללת של העיר". השביתה תחל מחר בבוקר, תהיה ללא הגבלת זמן ולא תחול על עובדי החינוך המיוחד, בני ציון ושירותי ההצלה

פורסם בתאריך: 21.9.22 16:44

יו"ר ארגון עובדי עיריית חיפה הודיע היום (רביעי) על שביתה כללית לא הגבלת זמן בעירייה החל ממחר.

בהודעה לעובדים כתב עידו כי "בשל פגיעה מתמשכת של ראש העיר בעובדי העירייה וסירובה לפתור את העילות שבסכסוך העבודה, דומה כי אין כל מנוס מהשבתה כוללת של העיר. החל ממחר בבוקר תתקיים שביתה כללית ללא הגבלת זמן. העובדים בכל יחידות העירייה נדרשים לא להגיע לעבודה, למעט עובדי החינוך המיוחד, בית החולים בני ציון ושירותי ההצלה בחופים העירוניים".

עידו הוסיף: "אני קורא לראש העיר להתעשת ולחתום בהקדם על ההבנות שגובשו ולמנוע סבל מיותר מתושבי העיר במיוחד בזמן זה, שבו אנחנו נמצאים ערב ראש השנה וחגי תשרי. אני מאחל לכם ולבני משפחתכם שנה טובה וגמר חתימה טובה, וזכרו כי כוחנו באחדותנו".

 

 

כזכור, אתמול הודיע ארגון העובדים על פיצוץ הליך הגישור מול הנהלת העירייה. בהודעה שפרסם אתמול הארגון נכתב: "לאחר שבשבוע שעבר החליט ארגון העובדים להשהות את פעולותיו על מנת לקיים משא ומתן בתום לב מול הנהלת העירייה, גובשה הסכמה על רוב סעיפי המחלוקת. את המשא ומתן הוביל יו"ר הסתדרות המעו"ף גיל בר טל, והוא אושר עקרונית על ידי משרד האוצר. לאחר שראש העיר הסמיכה את סגנה לחתום על ההסכם, הוא החליט לבטל את סמכותו ולהחזירה לראש העיר. לצערנו, ראש העיר נמנעת מלחתום על ההסכמות שגובשו עם ארגון העובדים בתירוצים שונים ומשונים".

עוד נכתב בהודעה כי "בעקבות היחס המזלזל והצפוי וחוסר המסוגלות לקבל החלטות, אנו מודיעים בגיבוי ההסתדרות על נקיטת פעולות נוספות בקרוב. נעדכן בכל התפתחות בנושא".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. טליה

    וועד חלש!!!! למה אתם מחריגים את החנמ"

    זה רק מראה כמה אנחנו שקופים ואף אחד לא רואה אותנו

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר