החזיר מורדם בבריכה
החזיר מורדם בבריכה

חזיר בר נפל לבריכה פרטית – והומת על ידי העירייה

בשעה 2:00 בלילה צלצל הטלפון בביתם של מונט וליאור גלפז. על הקו היה הדייר ששוכר מהם דירה במרכז הכרמל. הוא סיפר שחזיר נכנס לבריכה ולא מצליח לצאת. למקום הגיעו פקחי עיריית חיפה, אנשי השירות הווטרינרי ופקח של רשות הטבע והגנים. התוצאה: חזיר מורדם שהומת מאוחר יותר

פורסם בתאריך: 14.10.22 11:17

זה היה לילה לבן למונט וליאור גלפז ולדיירים ששוכרים מהם דירה ברחוב הסביונים, בפינת הרחובות יפה נוף ושער הלבנון, במרכז הכרמל. בסביבות 2:00 בלילה הטלפון בביתם צלצל. "הדייר שלנו בישר לנו שחזיר נפל לבריכה", היא מספרת ל"כלבו – חיפה והקריות", "הוא התקשר למוקד העירייה, ואנשי אגף הפיקוח הגיעו מהר. קצת אחרי 3:00 לפנות בוקר הגיע גם הווטרינר העירוני וצוותו, וביחד איתם הגיע פקח של רשות הטבע והגנים. הם פחדו להתקרב אליו, ולכן עמדו על הדק העליון וירו בו חצי הרדמה עד שהוא הורדם".

זה היה חזיר בוגר?

"בוגר מאוד. הוא מצא איזו פרצה, קפץ דרך המעקה שבין הבית שלנו לבית השכן והגיע לבריכה. כשהוא ניסה לצאת ממצנה הוא הרס את הסולם של הבריכה ואת ציפוי הפי.וי.סי. הוא הפך את המים לעכורים לגמרי, כמות הבוץ שהיתה עליו השחירה את המים. אחרי שהוא הורדם רוקנו את המים מהבריכה, וכמויות הבוץ שנשטפו לניקוז הן לא ייאמנו".

 

הבריכה לפני כניסת החזיר והסולם השבור

הבריכה לפני כניסת החזיר והסולם השבור

 

 

מי הוציא את הגווייה מהבריכה?

"אני לא יודעת אם זו גווייה, החזיר הורדם וכיסו לו את העיניים. באו עם חבלים, הרימו ופינו אותו, אנחנו לא יודעים לאן".

ערן מיכאל, מרכז פעולות עיריית חיפה בנושא חזירי הבר, הורדם או הומת?

"הוא הורדם כדי לפנות אותו מהמקום. בגלל שהוא היה בלחץ מהנפילה לבריכה אי אפשר היה לשחרר אותו. קודם כל צריך לנטרל את הסכנה. אז הרדמנו אותו, אבל לצערי אחר כך, כשהערנו אותו, בגלל הסטרס שהוא היה בו ובגלל ההתנהגות שלו, נאלצנו להמית אותו. על אף גודלו, החזיר הזה היה עם התנהגות חברותית מאוד, וזה רק מראה שוב על מה שאנחנו מדברים כל הזמן – ואני יודע שזה מעצבן שאנחנו חוזרים עלכך – כל עוד יש מי שמאכיל חזירים, התופעה תימשך. זה לא נורמלי שאנשים לא מפסיקים להשאיר להם אוכל, זה פשוט לא נורמלי".

 

ערן מיכאל, מרכז פעולות עיריית חיפה בנושא חזירי הבר, לצד החזיר המורדם

ערן מיכאל, מרכז פעולות עיריית חיפה בנושא חזירי הבר, לצד החזיר המורדם

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יעל

    כל הכבוד על המתת החזיר ! יש לחסל את כל אוכלוסיית חזירי הבר בחיפה ויפה שעה אחת קודם !

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר