המסרון ללקוחות פנגו סימפל
המסרון ללקוחות פנגו סימפל

מדוע בוטל שירות פנגו של חנייה ללא הפסקה בחיפה?

לקוחות אפליקציית החנייה פנגו הופתעו לקבל מהחברה מסרון שבהתאם להנחיות עיריית חיפה, שירות חנייה ללא הפסקה יפסיק לעבוד בעיר. ההסבר של העירייה: "החנייה חודשה אוטומטית לאחר שעתיים, אבל המסופון של הפקחים לא קרא את הארכת הזמן ואנשים החלו לקבל דוחות. עלינו על זה בגלל בקשות לביטול שהוגשו לעירייה"

פורסם בתאריך: 20.10.22 13:41

לקוחות אפליקציית החנייה פנגו הופתעו אתמול (רביעי) כשקיבלו מהחברה מסרון בזו הלשון: "לקוחות פנגו סימפל יקרים, בהתאם להנחיות עיריית חיפה, שירות 'חנייה ללא הפסקה' יפסיק לעבוד בעיר חיפה. אנא שימו לב בהפעלת חנייה בעיר זו". לא עברו כמה דקות והרשת החלה לרעוש ולגעוש. פוסטים המבקשים הסבר להודעה צצו כפטריות אחרי הגשם. מי שבירר עם פנגו קיבל את תשובה שהרשות, קרי עיריית חיפה, ביקשה להפסיק את השירות.

התגובות לפוסטים לא איחרו לבוא והכעס על העירייה היה רב: "בושה מה נהיה מחיפה. מחפשים איך לעשות כסף על חשבון התושבים. לא מספיק מסים, גם נזמבר אותם בתשלום חנייה". או התגובה הזו: "ברור שהמניע זה דוחות, שאנשים ישכחו להאריך. כמובן שהם יספרו סיפורים אחרים, כמו למשל למנוע חניות ארוכות טווח וכו', אבל כולם יודעים את הסיבה האמיתית".

 

דוח חנייה של עיריית חיפה

דוח חנייה של עיריית חיפה

 

ביקשנו לברר עם פנגו מהי הסיבה האמיתית. קרם, נציג שירות פנגו, הסביר: "בחיפה יש הגבלת חנייה ברחבי העיר לשעתיים בלבד. החנייה מסתיימת באופן אוטומטי אחרי שעתיים, אלא אם כן את מנויה על שירות סימפל. במקרה כזה, את יכולה לקבוע שהחנייה לא תסתיים אוטומטית אחרי שעתיים, אלא תהיה ללא הפסקה. עכשיו, גם אם את מנויה על סימפל תצטרכי להפעיל מחדש את החנייה כל שעתיים, היא לא תתחדש אוטומטית על ידי המערכת, אבל את תקבלי מאיתנו תזכורת לחידוש החנייה".

הרבה חיפאים מתקשרים אליכם מאז אתמול, אתם יודעים מה הסיבה להפסקת השירות?

"אנחנו רק יודעים שזו בקשה של עיריית חיפה".

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "החנייה חודשה אוטומטית גם במקום שיש הגבלת חנייה לשעתיים, אבל המסופון של הפקחים לא קרא את הארכת הזמן ואנשים החלו לקבל דוחות. עלינו על זה בגלל בקשות לביטול שהוגשו לעירייה".

בהמשך הוציאה העירייה הודעה רשמית: "בהמשך להודעות שקיבלו תושבים מחברת פנגו, עיריית חיפה מבהירה שאין כל שינוי במדיניות החנייה העירונית. כבר בחודש יוני נדרשה חברת פנגו להפסיק להטעות את הציבור שהשתמש באפליקציית חידוש החנייה האוטומטי, שהשימוש בה סותר את חוקי התמרור וגרם לרישום דוחות חנייה. האפליקציה של פנגו מנוגדת לחוק התמרור העירוני שמאפשר חנייה של שעתיים בלבד. בעקבות עתירות שהוגשו נגד כמה רשויות מקומיות, ובהן חיפה, בגין הטעיה של ציבור הנהגים, דרשה עיריית חיפה מחברת פנגו כבר בחודש יוני להתאים את האפליקציה להוראות החוק במטרה למנוע כאמור חנייה בניגוד לחוק. חוק העזר העירוני מגביל את משך החנייה לשעתיים במקומות החנייה המוסדרים בעיר, וזאת במטרה לאפשר תחלופת חנייה למספר רב ככל הניתן של רכבים באזורים בהם קיימת מצוקת חנייה, בפרט באיזורים מסחריים. במכתב חריף שנשלח לחברת פנגו, הבהירה הלשכה המשפטית של העירייה, כי היא רואה בחברה אחראית באופן ישיר לכל טענה או דרישה שעלתה ו/או תעלה כתוצאה מהטעיה זו. לציבור הנהגים יצוין, כי אין כל שינוי במדיניות העירייה, במסגרתה הוגבלה החנייה בזמן מאז ומתמיד".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. יורם

    זה הזמן לשדרג את מסופי החנייה של הפקחים לימים אלו. השנה היא 2022. קדימה עירייה, לעבודה.

  2. ניר

    מצויין. הגיע הזמן לטפל בהפקרות של החניות בחיפה, כל אחד חונה איפה שבא לו וכמה שבא לו. כל הכבוד לקליש.

  3. יוד

    מטורף, מטופש, מעליב, נורא.
    ישודרגו המסופים!
    מה עושים בשאר הערים בארץ?
    לדעתי, הסיבה היא שהצורך לחדש כל שעתיים ייגרום להרבה 'פספוסים' ואיתם יותר הכנסות לעיריה בגין קנסות חנייה.
    בושה וחרפה

  4. בימבה צור

    עיריית חיפה רוצה לעשוק את האזרחים קליש הגיע לקדנציה אחת הפכה את העיר למערב הפרוע העובדים שלה לא נותנים שירות לאזרח סובלים מהיבריס

  5. מגיב

    כמות הפרסומות שיש באתר הזה מוגזמת ושייכת לאתרים סוג ג'. כדי להגיע לתגובות צריך לגולל חצי עמוד. וובמאסטר שלכם לא יודע מה זה סטנדרט. אני לא נכנס לפה במובייל יותר.
    חוץ מזה עיריית חיפה מתנהלת בצורה לא חוקית אנשים משלמים לפנגו על מעבר לשעתיים זה הזוי תודה קליש

  6. מיקי

    לא הבנתי . אם אני זוכר אז אני מחדש את החנייה אז אפשר לוותר על תוספת בחיוב של פנגו ?

  7. שיטות של עירייה חזירית

    המטרה רק להכניס לקופת העירייה עוד כסף מקנסות
    זה הכל. מביש. אף עירייה בארץ לא עובדת בשיטה חזירית כזו
    אבל זו עיריית החזירים הרי

  8. חייבים מהפכה במדינה = חיסול הפנסיה התקציבית וניפוח משרות בכירות

    העירייה המנופחת על 400 עובדי הבכירים 30-40 אלף ש' בחודש ועוד 2000 גמלאים עם פנסיה תקציבית מתנפחת מדי שנה
    מחפשת פתרונות איך לשדוד עוד את אזרחיה בכל מחיר.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר