עיריית חיפה נערכת לחורף (צילום: דוברות עיריית חיפה)
עיריית חיפה נערכת לחורף (צילום: דוברות עיריית חיפה)

החורף כבר כאן, כך נערכים בעירייה

בפגישה שקיים ראש מינהל התפעול בעיריית חיפה אוהד דורפמן עם ראשי האגפים הביצועיים בעירייה ועם נציגי כוחות החירום וההצלה, הציגו המשתתפים את היערכותם לקראת החורף. המטרות העיקריות: הצלת חיי אדם, מתן מענה לאוכלוסיות מוחלשות, הסרת מפגעים ושמירה על צירים פתוחים לכוחות החירום

פורסם בתאריך: 26.10.22 09:12

ראש מינהל התפעול בעיריית חיפה אוהד דורפמן קיים השבוע ישיבת היערכות ותיאום לקראת החורף. בישיבה השתתפו ראשי האגפים הביצועיים בעירייה ונציגי כוחות החירום וההצלה, ובהם משטרת ישראל ושירותי הכבאות וההצלה.

בפגישה הציגו מנהלי היחידות הביצועיות את היערכותם להצפות, לפריצות ביוב ולחסימות כבישים, ואת היערכותם של שירותי הרווחה באמצעות מרכזי פינוי, שאליהם יפונו תושבים במקרים של הצפת דירות.

נציגי שירותי הרווחה הציגו את היערכות האגף שיקיים בימי החורף הקרים סיורים יזומים לאורך כל שעות היום והלילה במטרה לאתר דרי רחוב ולשכנעם להתפנות לדירות מסתור של שירותי הרווחה. נציגי מערכת החינוך הציגו את הנחיות המערכת לפינוי תלמידים בעת הצורך.

 

 

דורפמן הנחה להגביר את ההכנות, שבמסגרתן הונחו מערכות ניקוז חדשות ונוקו פתחים ותעלות ניקוז במקומות רבים. כמו כן נבדקה תקינות מערכות השאיבה והחיישנים במעברים התת קרקעיים, ומבוצע גיזום עצים יבשים שעלולים להוות סכנה ולקרוס כתוצאה ממשבי רוח עזים. הנחיה נוספת היא לקיים תרגיל שבו ייבחנו עבודת החפ"ק והמענה של יחידות העירייה לתרחישים שונים. בסיום הפגישה הדגיש דורפמן את החשיבות בקיום תיאום מירבי בין כל הגורמים השותפים להיערכות, וזאת על מנת לפעול להשגת המטרות העיקריות – הצלת חיי אדם, מתן מענה לאוכלוסיות מוחלשות, הסרת מפגעים ושמירה על צירים פתוחים לכוחות החירום וההצלה.

בתוך כך, העירייה פונה לתושבים בבקשה לחזק דודי שמש, סככות וחפצים אחרים שעלולים לעוף ברוח, בעיקר מגגות וממקומות גבוהים. כמו כן מבקשת העירייה מהתושבים להימנע ככל הניתן מנהיגה ומיציאה לרחובות שלא לצורך במהלך שעות הסערה ולנקוט משנה זהירות בירידה לחניונים תת קרקעיים בזמן ירידת גשמים.

 

נערכים לחורף (צילום: דוברות עיריית חיפה)

נערכים לחורף (צילום: דוברות עיריית חיפה)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר