סניף בנק הפועלים ברמת הנשיא
סניף בנק הפועלים ברמת הנשיא

סניף בנק הפועלים ברמת הנשיא ייסגר בסוף השנה

הבנקים ממשיכים לגבות כספים אך מצמצמים שירותים: לקוחות סניף בנק הפועלים השוכן במרכז המסחרי בשכונת רמת הנשיא קיבלו הודעה על סגירת הסניף ב-27 לדצמבר ועל מיזוגו עם סניף הר הכרמל. במקום הסניף תפעל שלוחה של הבנק שתהיה פתוחה בימים שני וחמישי בלבד

פורסם בתאריך: 3.11.22 14:57

לקוחות סניף בנק הפועלים בשכונת רמת הנשיא קיבלו הודעה על סגירת הסניף השכונתי ב-27 לדצמבר ועל מיזוגו עם סניף הר הכרמל. במקום הסניף תפעל שלוחה של הבנק שתהיה פתוחה בימים שני וחמישי, ומכשירי הכספומט ומכונות השירות הדיגיטליים ימשיכו לפעול במקום כרגיל.

ההודעה ללקוחות הסניף, אשר שוכן במרכז המסחרי בשכונה, היא המשך של מגמה לסגירת שירותים בחיפה, כמו סניפי דואר ובנק, והדבר מעורר כעס בקרב התושבים והלקוחות. השכונה האחרונה שבה נסגר סניף בנק היתה קרית אליעזר, שבה נסגר הסניף של בנק לאומי בכיכר מאירהוף בתחילת חודש אוקטובר, והחשבונות של הלקוחות הועברו לסניף ברחוב פל-ים בעיר התחתית. עוד לפני כן נסגרו הסניפים של בנק הפועלים בכיכר מאירהוף ובקרית שפרינצק.

ההודעה לא התקבלה בשוויון נפש אצל תושבי השכונה. "אמרו לנו שפתחו את סניף הבנק כאן אחרי שסגרו את הסניף בקרית שפרינצק", אומרת אחת מהתושבות ל"כלבו – חיפה והקריות", "הסניף הזה משרת את כל התושבים, וההודעה הזאת מאכזבת את כולם". תושבת אחרת אמרה: "זה הזוי לחלוטין. אנחנו לא מבינים למה הם סוגרים".

 

 

מבנק הפועלים נמסר: "סניף כרמלים יתמזג בסוף חודש דצמבר לסניף הר הכרמל, הממוקם במרחק של כחמישה ק"מ ממנו. ביחד עם המיזוג תישאר במבנה הקיים שלוחה בנקאית שתופעל בימים שני וחמישי ללא שינוי בשעות הפעילות, כולל מתן שירות אחר הצהריים בימי שני. בשלוחה ניתן יהיה לקבל שירות פרונטלי על ידי בנקאים מיומנים ומקצועיים, וכן תמיכה והעצמה דיגיטלית ללקוחות על ידי דייל.
בנוסף, בשלוחה יישארו לרווחת הלקוחות מכשירים לשירות עצמי, שמאפשרים משיכה והפקדת מזומנים ושיקים בכל שעות היממה".

עוד נמסר כי "הבנק ממשיך לעמוד לרשות לקוחותיו גם במוקד הטלפוני במספר 2407*, במוקד הייעודי שהוקם ללקוחות המבוגרים מעל גיל 70 במספר 2403* באתר האינטרנט ובאפליקציה. המענה המשולב המוצע ללקוחות מספק מעטפת שירות רחבה וגמישה שתאפשר להם לקבל את שירותי הבנק באופן מיטבי ולשביעות רצונם".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. נמאס

    אין יותר סניפי דואר
    אין יותר סניפי בנק
    אין יותר דלפקי קבלת קהל בעירייה
    מישהו בכל מנסה לא לתת שירותים בסיסיים לתושבי ישראל
    אנחנו נזרקים לאפליקציות שבקושי עובדות מלאות בבאגים ושירות מחורבן בטלפון
    מתי יתחילו הפגנות לעצור את זה??

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר