הכניסה למעליות במרכז חורב
הכניסה למעליות במרכז חורב

אחת משתי המעליות במרכז חורב מושבתת: "הלקוחות מתלוננים, ובצדק"

כבר שבועיים שרק מעלית אחת מתוך שתיים עובדת במרכז חורב, והלקוחות והעובדים מתלוננים על עומס ועל איחורים לתורים במרכז הרפואי. מנכ"ל הקניון אבי שייט: "אנחנו מתמודדים עם תקלה לא פשוטה, תקלה מורכבת, ונדרשה הזמנת חלקים מחו"ל. אני מקווה שעד תחילת השבוע זה יסתדר"

פורסם בתאריך: 16.11.22 11:32

יום הבחירות לכנסת, 1 בנובמבר, היה יום של ציון דרך לתושבי מדינת ישראל מבחינות רבות. זהו גם היום שבו הפכו החיים של לקוחות מרכז חורב ושל עובדיו לסיוט. זה שבועיים שאחת משתי המעליות במרכז המסחרי מושבתת, והדבר יוצר לחץ בלתי נסבל על המעלית היחידה שעובדת.

"הלקוחות שלנו מתלוננים ובצדק, וגם אנחנו לא ממש סבלניים", אומרת עובדת באחת מהמרפאות במרכז הרפואי שנמצא מעל הקניון, "המטופלים מאחרים לטיפולים בגלל העומס ההיסטרי על המעלית היחידה שעובדת. אז נכון, מי שמחנה במינוס 1 או במינוס 2 יכול להיכנס לקניון דרך המדרגות הנעות, אבל הדרך מהמדרגות הנעות למעליות בתוך הקניון היא ארוכה יחסית, במיוחד לאנשים מבוגרים ולנכים שרגילים שהמעלית לוקחת אותם ישירות מהחניון לקומה 2, שם הם מחליפים למעלית אחרת שמובילה למרפאות. מה זקנים או נכים אמורים לעשות? הבוקר ראיתי אשה עם קביים שעושה מסע כומתה כדי להגיע לרכב שלה. מי שמחנה את הרכב שלו במינוס 3 או במינוס 4 הוא בכלל מסכן. הוא ימתין למעלית המון זמן, וכשהיא סוף סוף תגיע, היא תהיה עמוסה לעייפה. זה ממש לא מתאים לזמן זה של גל קורונה נוסף. האפשרות הנוספת שעומדת לרשותו היא לעלות במדרגות רגילות".

 

 

מנכ"ל מרכז חורב אבי שייט, זה נכון שהמעלית מושבת מיום הבחירות?

"כן, פחות או יותר. יש במעלית תקלה מורכבת, והחברה שמטפלת בה היא חברה רצינית, לא קיקיונית. בהתחלה ניסו להפעיל את המעלית במתכונת מסוימת, ולאחר כמה ימים הטכנאים של החברה אסרו להפעיל אותה בגלל סכנה והשביתו אותה".

יש צפי מתי המעלית תחזור לפעול?

"אני מקווה שזה יסתדר עד לתחילת שבוע הבא. אנחנו מתמודדים עם תקלה לא פשוטה, תקלה מורכבת, ונדרשה הזמנת חלקים מחו"ל. אני רואה את כל הלקוחות לנגד עיני, וברור שאם מעלית אחת לא תקינה, הלחץ על המעלית שעובדת הוא גדול יותר. כולנו מבינים את המשמעות של הפגיעה באיכות החיים של המבקרים בקניון, אבל לא היתה ברירה אלא להשבית אותה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר