האפליקציה TravlL
האפליקציה TravlL

צריכים עזרה מיידית בחו"ל? משרד החוץ בכף ידכם

במשרד החוץ סיימו את פיתוחה של אפליקציה חינמית למידע ולחירום, שתסייע לנוסעים בשעת מצוקה. האפליקציה TravlL כוללת מסך של כפתורי חיוג מהיר למקרי חירום, והיא מאפשרת לקבל הודעות חשובות ישירות לטלפון הנייד בזמן אמת. האפליקציה פועלת גם ללא חיבור המכשיר הסלולרי לרשת

פורסם בתאריך: 18.11.22 09:33

בשורה לנוסעים לחו"ל: משרד החוץ הודיע על סיום פיתוחה של אפליקציה חינמית למידע ולחירום, שתסייע לנוסעים בשעת מצוקה. האפליקציה TravlL כוללת מסך של כפתורי חיוג מהיר למקרי חירום, והיא מאפשרת לקבל הודעות חשובות ישירות (פושים) למכשיר הטלפון הנייד בזמן אמת, עם מידע על אזהרות מסע בעולם מיד עם פרסומן.

במשרד החוץ מציינים שהאפליקציה פועלת גם ללא חיבור המכשיר הסלולרי לרשת (חשוב באזורים בלי קליטה) ודואגת לשמור על פרטיות המשתמש שכן היא לא מחייבת רישום כלשהו, לא מבקשת פרטים אישיים ולא מקבלת מיקום גאוגרפי של המכשיר. האפליקציה מתאימה למכשירי תומכי אנדרואיד ואייפון.

באפליקציה ניתן לקבל מידע טרם הנסיעה לחו"ל על הנציגויות הדיפלומטיות של ישראל ב-187 מדינות בעולם שעמן יש קשרים דיפלומטיים, ומידע חירום חיוני על המדינה שאליה המשתמש נוסע. אפשרויות נוספות הן בדיקת צורך באשרה למדינת היעד, ניהול מסמכי הנסיעה החיוניים במרוכז, וצ'ק ליסט להכנת נסיעה מסודרת ובטוחה.

 

 

ראש אגף קונסולרי במשרד החוץ אייל סיסו: "האפליקציה מאפשרת לנו לשפר את העבודה שלנו לטובת האזרח הישראלי באופן שמותאם לעידן שבו כולנו מחוברים למכשירי הסלולר כמעט מכל מקום בעולם, וזאת עם מידע מעודכן ומהימן".

אחראי פרויקטים דיגיטליים במשרד החוץ ויוזם האפליקציה זיו שלוי: "האפליקציה תעזור בהכנה לנסיעה וגם במהלכה, תספק תמיכה לכל אורך הדרך, והיא בין היחידות בעולם מסוגה באפשרויות שהיא מציעה לאזרחים המדינה. זהו מהלך חשוב מאוד שיעזור לישראלים המטיילים בעולם לשמור על עצמם, ולנו – לשמור ולעזור להם בעת צרה שחלילה ייקלעו אליה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר