דרכון ביומטרי
דרכון ביומטרי

מהיום: הוצאת דרכון זמני תוך שבוע בחיפה ובקריות

רשות האוכלוסין וההגירה הודיעה כי מעתה ניתן להוציא דרכון זמני תוך שבוע בלי לעמוד בתור בלשכות הרשות בחיפה (בניין הטיל בעיר התחתית) ובקריות (קרית אתא). מהיום אפשר להגיש את הבקשה במודיעין של הלשכה ללא צורך בזימון תור, והדרכון הזמני יישלח בדואר רשום תוך שבוע מיום הגשת הבקשה

פורסם בתאריך: 27.11.22 08:11

בשורה לתושבי חיפה והקריות: החל מהיום (ראשון) ניתן להוציא דרכון זמני תוך שבוע בלי לעמוד בתור – כך הודיעה רשות האוכלוסין וההגירה. את הבקשה לדרכון ניתן להגיש בלשכות רשות האוכלוסין וההגירה בחיפה (בניין הטיל בעיר התחתית) ובקריות (קרית אתא). את הבקשה ניתן להגיש רק בלשכה שאליה משויך אזור המגורים.

כיום נאלצים המבקשים לחדש דרכון או להוציא דרכון ביומטרי להמתין חודשים רק כדי לקבל תור להגשת הבקשה, ולהמתין בין ארבעה לשישה שבועות נוספים לקבלת הדרכון. החל מהיום כאמור ניתן להגיש את הבקשה במודיעין של הלשכה ללא צורך בזימון תור. לבקשה יש לצרף טופס בקשה מלא וחתום, שאותו יש להוריד מאתר האינטרנט של רשות האוכלוסין וההגירה, שתי תמונות פספורט, אישור תשלום אגרה ואת הדרכון קודם. הדרכון הזמני יישלח בדואר רשום תוך שבוע מיום הגשת הבקשה. עם זאת, ברשות האוכלוסין וההגירה מדגישים כי הגעתו של הדרכון תלויה בלוחות הזמנים של דואר ישראל.

 

 

יצוין בי בחודשי החורף – מנובמבר ועד פברואר – המחיר של חידוש דרכון לבגיר בלשכה עולה 270 שקל, ולקטין (עד גיל 18) 140 שקל. חיילים בשירות חובה ומילואים זכאים להנחה של 50 אחוז מהמחיר, וחיילים בודדים מקבלים פטור מלא. המחיר של הנפקת דרכון בנתב"ג היא 820 שקל לבגיר ו-425 שקל לקטין. עוד יצוין כי בחודש מאי פתחה לשכת האוכלוסין וההגירה מרכז ייעודי ארצי להנפקת דרכונים זמניים ללא תור בבני ברק, אך לאחרונה הוא נסגר.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יהודי

    למה לרמות את הציבור למה לא חידוש לעשר שנים כמו תמיד גנבים בפוטנציה ממש גועל נפש לגנוב מהציבור כמה שיותר

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר