שלט של סוני פלייסטיישן (צילום: 4solidwork.gmail.com/depositphotos.com)
שלט של סוני פלייסטיישן (צילום: 4solidwork.gmail.com/depositphotos.com)

ליגת FIFA לבתי ספר ולמרכזי נוער יוצאת לדרך

לקראת יציאתה לדרך של ליגת FIFA של עיריית חיפה ובית מילר, יוקמו בבתי הספר ובמרכזי הנוער בחיפה קבוצות של שחקנים, אשר ייצגו את בית הספר או את מרכז הנוער בטורניר העירוני, שייערך ב-3 באפריל 2023 ביס פלאנט וישודר בשידור חי בערוץ הגיימינג

פורסם בתאריך: 7.12.22 11:40

במסגרת תוכנית הגיימינג של עיריית חיפה ובית מילר – המרכז לתקשורת, דיגיטל וחדשנות במינהל החינוך בשיתוף עם מועדון רוטרי חיפה, ערוץ הגיימינג וגופים עסקיים בתחום, תיפתח בקרוב ליגת FIFA לבתי ספר ולמרכזי נוער המיועדת לתלמידי  כיתות ז'-י"ב.

לקראת יציאתה לדרך של הליגה יוקמו בבתי הספר ובמרכזי הנוער בעיר קבוצות ייצוגיות של שחקנים, אשר ייצגו את בית הספר או את מרכז הנוער בטורניר העירוני, שייערך ב-3 באפריל 2023 ביס פלאנט וישודר בשידור חי בערוץ הגיימינג.

בשלב הראשון תיפתח הרשמה לתחרות, וכל נער יוכל להתמודד על מקום בקבוצה הייצוגית של בית הספר או מרכז נוער. ההרשמה לתחרות תיעשה באמצעות הקישור haifa.yourgame.co.il.

 

 

בשלב השני, בחודשים ינואר-מרץ, ייערכו תחרויות פנימיות לבחירת הקבוצה שתייצג את בית ספר או את מרכז הנוער, ובסיומן ארבעת השחקנים שיגיעו למקומות הראשונים יזכו להיות חלק מהקבוצה. כל נבחרת תמותג על ידי חולצה הנושאת את סמל בית הספר או מרכז הנוער ואת סמל הנבחרת. ארבעת השחקנים שיגיעו למקומות הראשונים בכל בית ספר יוזמנו לאולפני בית מילר ויתחרו על התואר אלוף בית הספר במשחק גמר שישודר בשידור חי.

בשלב השלישי והאחרון יתקיים הטורניר עירוני, שבו ישתתפו הזוכים במקומות הראשון והשני מכל בית ספר או מרכז נוער.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר