הכרמלית (צילום: מיכה בריקמן)
הכרמלית (צילום: מיכה בריקמן)

הנהלת הכרמלית: הכניסה לרציפים בכיסאות גלגלים – מסוכנת

בהודעה שפרסמה הנהלת הכרמלית היא מתריעה מפני הסיכון שבשימוש בכרמלית עבור נכים: "אנו מצטערים על כך שהכרמלית אינה מונגשת למתקשים בניידות שנעזרים בכיסאות גלגלים. הכניסה לרציפים עלולה להוות סיכון בטיחותי לנעזרים בכיסאות גלגלים בשל השיפועים וגרמי המדרגות ברציפים וברכבת עצמה"

פורסם בתאריך: 11.12.22 16:00

נכים בכיסאות גלגלים שנכנסים לכרמלית מסתכנים בפגיעה קשה. בהודעה שפרסמה הנהלת הכרמלית תחת הכותרת "נגישות בכרמלית למתקשים בניידות ולנעזרים בכיסאות גלגלים" היא מתריעה על הסיכון שבשימוש בכרמלית עבור נכים.

בהודעה נכתב: "הנהלת הכרמלית מצטערת על כך שהכרמלית אינה מונגשת למתקשים בניידות שנעזרים בכיסאות גלגלים. הכניסה לרציפי הכרמלית עלולה להוות סיכון בטיחותי לנעזרים בכיסאות גלגלים בשל השיפועים וגרמי המדרגות ברציפים וברכבת עצמה. בהתאם לכך הוצב השילוט המתריע כי המתחם אינו נגיש לכיסאות גלגלים".

 

 

גורם בכרמלית אמר לכלבו – חיפה והצפון": "הנסיעה בכיסא גלגלים בכרמלית היא מסוכנת מאוד. במנהרה, וכתוצאה מכך גם בכרמלית עצמה, יש שיפועים מסוכנים. צריך לחשוב מה יקרה ברציף עם חלילה המעצור של הכיסא משוחרר. אפשר להידרדר עם הכיסא לתוך התעלה במנהרה. דרך אגב, גם אמהות עם עגלות מתבקשות לקפל אותן ולהחזיק את הילדים ביד. כבר קרה פעם שעגלה הידרדרה למנהרה שבה נוסעת הכרמלית. למרבה המזל, העגלה היתה ריקה והתינוקת היתה בידיה של אמה".

יש ביציאה מהרציף דלתות רחבות. האם כיסא גלגלים לא יכול לעבור דרכן?

"בוודאי, אלו אפילו דלתות נגישות שרחבות מספיק למעבר של כיסא גלגלים, אבל זו לא הבעיה. ההנהלה פרסמה התרעה על סיכון למי שנכנס לרציף עם כיסא גלגלים. לא אוסרים על הנכים בכיסאות גלגלים לנסוע בכרמלית אבל בהחלט מפנים את תשומת לבם לבעיה ומבקשים מהם להיזהר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אריה

    מריח לי שהולכים לסגור את הכרמלית בטענות כביכול של נכים שממומנות על ידי שונאי ישראל מחו"ל שנותנים פה כסף לעורכי דין כדי שימאיסו את החיים בישראל ויטביעו את חיפה בפקקים תוך שימוש בפניות לבג"ץ בתירוץ של אי שיוויון לנכים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר