יאיר נתניהו בהדלקת נר ראשון של חנוכה עם ניצולי השואה בקריית החסד של עמותת יד עזר לחבר
יאיר נתניהו בהדלקת נר ראשון של חנוכה עם ניצולי השואה בקריית החסד של עמותת יד עזר לחבר

יאיר נתניהו הדליק נר ראשון עם ניצולי השואה של עמותת יד עזר לחבר

בספר האורחים והמבקרים כתב נתניהו הבן: "זאת זכות גדולה להיות פה ולהכיר את ניצולי השואה הנפלאים שלכם בעמותת יד עזר לחבר. לכל אחד מהם יש לב גדול וסיפור לא ייאמן. תודה לכם על מלאכת הקודש שאתם עושים. אין מעשה יפה יותר בעולמנו"

פורסם בתאריך: 19.12.22 12:09

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו, הפתיע והגיע אתמול (ראשון) לקריית החסד של עמותת יד עזר לחבר בחיפה על מנת להדליק נר ראשון של חנוכה ביחד עם דיירי הבית החם של ניצולי השואה של העמותה. באירוע הודה נתניהו למייסד ומנכ"ל יד עזר לחבר שמעון סבג על הכנסת האורחים ועל הזכות לשמוח ביחד עם ניצולי השואה של העמותה.

 

יאיר נתניהו בהדלקת נר ראשון של חנוכה עם ניצולי השואה בקריית החסד של עמותת יד עזר לחבר בחיפה

יאיר נתניהו בהדלקת נר ראשון של חנוכה עם ניצולי השואה בקריית החסד של עמותת יד עזר לחבר

 

בתחילת האירוע אמר סבג: "כל הכבוד ויישר כוח ליאיר נתניהו שעזב את כל עיסוקיו הרבים והקדיש מזמנו היקר להגיע אלינו לחיפה כדי להדליק את נר ראשון של חנוכה ולשמוח ביד עם ניצולי השואה, וזה כלל לא מובן מאליו. ביקוריו של נתניהו אינם מפתיעים אותי, הוא חבר יקר ומתנדב ותיק בעמותה ומסייע לנו כבר יותר מעשור. הוא מצטרף אלינו בימי חג הפסח ובראש השנה, ולא שכחנו כלל את התנדבותו גם בתקופת הקורונה בחלוקת חבילות מזון לניצולי שואה, לקשישים ולמשפחות מעוטות יכולת. נתניהו מבקר בקריית החסד של העמותה, מסייר במוזיאון השואה שלנו, נפגש עם ניצולי השואה, שואל לשלומם ומשוחח עמם רבות על חייהם ועל הישרדותם בגבורה בתקופת השואה".

 

 

יצוין כי לראשונה נכחו בהדלקת הנרות גם ניצולי שואה שחולצו בשנה האחרונה מהמלחמה באוקראינה על ידי חברי המשלחת ההומניטרית של יד עזר לחבר. חברי המשלחת נמצאים גם בימים אלה באוקראינה, שם הם מחלקים גנרטורים, ביגוד חם, ציוד חורף, מכשירי רדיו, מזון ותרופות לניצולי שואה ולקשישים שבתיהם ניזוקו קשות בערים שנשארו מנותקות מחשמל וממים. לרגל חג החנוכה מחלקים חברי המשלחת גם חנוכיות, נרות וסביבונים.

נתניהו כתב בספר האורחים והמבקרים: "זאת זכות גדולה להיות פה ולהכיר את ניצולי השואה הנפלאים שלכם בעמותת יד עזר לחבר. לכל אחד מהם יש לב גדול וסיפור לא ייאמן. תודה לכם על מלאכת הקודש שאתם עושים. אין מעשה יפה יותר בעולמנו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. בועז

    שיתחיל בלשכנע את אביו לעשות משהו למען הקשישים. בשנות כהונתו לא עשה כלום עבורם.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר