שמעון סבג מקבל את הפרס מידי ראש העירייה עינת קליש רותם ויו"ר ועד נווה שאנן יעקב שטרית (צילום: יוסף הירש)
שמעון סבג מקבל את הפרס מידי ראש העירייה עינת קליש רותם ויו"ר ועד נווה שאנן יעקב שטרית (צילום: יוסף הירש)

רובע נווה שאנן העניק פרס מפעל חיים לשמעון סבג, מייסד ומנכ"ל עמותת יד עזר לחבר בחיפה

סבג קיבל את הפרס על פעילותו ההתנדבותית הענפה רבת השנים למען הקהילה ולרווחתם של ניצולי שואה, קשישים, אימהות חד הוריות, משפחות עם ילדים עם צרכים מיוחדים ומשפחות מעוטות יכולת מנווה שאנן. היה מרגש

פורסם בתאריך: 20.12.22 14:58

במסגרת חגיגות ה-100 שנה להיווסדה של שכונת נווה שאנן, נערך אמש (שני) בבית אבא חושי טקס הענקת אות "יקיר רובע נווה שאנן" לשלושה נבחרות ולנבחרים ותיקי הרובע ותושבי השכונה, שעסקו ועוסקים במהלך חייהם בפעילות ציבורית ותרמו לקידומו ולרווחתו של הרובע לאורך השנים, וכאות תודה והוקרה על תרומתם.

הטקס נערך במעמד ראש העירייה עינת קליש רותם, יו"ר ועד שכונת נווה שאנן יעקב שטרית, חברי ועד השכונה, אישי ציבור, אורחים, בני המשפחות של מקבלי האותות ותושבים.

שמעון סבג וראש העירייה עינת קליש רותם (צילום: יוסף הירש)

שמעון סבג וראש העירייה עינת קליש רותם (צילום: יוסף הירש)

בנווה שאנן, המכונה בפי כל נו"ש, מתגוררים כיום כ-74 אלף תושבים, והיא השכונה שהכי מזוהה עם חיפה והכי גדולה בעיר ובישראל כולה. הטקס נפתח בהדלקת נר שני של חנוכה על ידי הרב דוד אבוחצירא.

הדלקת נר שני של חנוכה על ידי הרב דוד אבוחצירא (צילום: יוסף הירש)

הדלקת נר שני של חנוכה על ידי הרב דוד אבוחצירא (צילום: יוסף הירש)

עם מקבלי אות יקיר רובע נווה שאנן נמנה מייסד ומנכ"ל עמותת יד עזר לחבר שמעון סבג על פעילותו ההתנדבותית הענפה רבת השנים למען הקהילה ולרווחתם של ניצולי שואה, קשישים, אימהות חד הוריות, משפחות עם ילדים עם צרכים מיוחדים ומשפחות מעוטות יכולת מנווה שאנן.

 

 

יו"ר ועד נווה שאנן יעקב שטרית אמר בטקס: "אני שמח שניתנה לנו הזכות להכיר תודה לשמעון סבג, מייסד ומנכ"ל עמותת יד עזר לחבר, על תרומתה הציבורית והעצומה של העמותה שהוא העומד בראשה למען הקהילה בחיפה בכלל ולמען ניצולי שואה, קשישים, ילדים עם צרכים מיוחדים, קשישים ומשפחות מעוטות יכולת, המתגוררים בשכונה, בפרט. הכבוד הוא כולו שלנו".

שמעון סבג עם בנו, עו"ד רועי סבג, והנכד (צילום: יוסף הירש)

שמעון סבג עם בנו, עו"ד רועי סבג, והנכד (צילום: יוסף הירש)

סבג הודה לוועד השכונה על היבחרו ואמר בהתרגשות רבה: "הערב התרגשתי לקבל את הפרס על מפעל חיים על תרומתי לקהילה מראש העירייה עינת קליש רותם ויו"ר רובע נווה שאנן יעקב שטרית. ברצוני להודות מקרב לב לכל חברי ועד השכונה על הבחירה בי. תודה ליעקב שטרית שעושה לילות כימים למען רווחתם של תושבי הרובע, והכל בהתנדבות מלאה. מיום היווסדה של עמותת יד עזר לחבר נשבעתי לסייע לכל אחד ככל שיידרש, וכך גם חרטתי על דגלה של העמותה שהקמתי. תושבי נווה שאנן יקרים לי ביותר, כמו גם כל תושבי העיר, להם אני תורם כבר יותר משלושה עשורים בפעילות התנדבותית למען הקהילה והחלש בחברה. התמקדתי השנה, כפי שאני עושה בכל שנה, בניצולי שואה, קשישים, משפחות עם ילדים עם צרכים מיוחדים ומשפחות מעוטות יכולת, תודה לכולם".

את זר הפרחים הגדול שקיבל סבג באירוע, הוא העניק לטובה רינגר, בת 98, ניצולת שואה מפולין, תושבת השכונה, שהוזמנה על ידו לאירוע כאורחת הכבוד. היה מרגש ביותר.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. העתיד בשחור

    מסכנה נוה שאנן מה שנשאר ממנה..
    הולכת להיות שטייטל חרדי תוך עשור עם חרד"לים וקצת חילונים שיסיעו ילדים לבתי ספר רחוקים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר