הספסל לזכרו של עידו "קרלוס" כרמון
הספסל לזכרו של עידו "קרלוס" כרמון

לזכרו: שמו של עידו "קרלוס" כרמון הונצח על ספסל בקפה היינה

לפני כחודש הלך לעולמו עידו "קרלוס" כרמון, מעמודי התווך של חיי הלילה בחיפה, והוא רק בן 42. אחיו אוהד כרמון הנציח את זכרו על ספסל עירוני צמוד לקפה היינה בדרך הים, סמוך למקום מגוריו, שאותו הוא אהב לפקוד: "היה לי אח טוב שמת סתם, ובצעד הזה אני מקווה שיזכרו אותו"

פורסם בתאריך: 17.1.23 07:54

בחודש דצמבר הלך לעולמו עידו "קרלוס" כרמון, והוא רק בן 42. הידיעה על מותו הכתה בתדהמה רבים בעיר. כרמון היה במשך שנים מעמודי התווך של חיי הלילה בחיפה, ובמהלך עבודתו נגע באנשים רבים שהתאבלו עליו. אחיו אוהד כרמון ביקש להנציח את זכרו, והמקום שנבחר לכך הוא ספסל עירוני צמוד לקפה היינה בדרך הים, סמוך למקום מגוריו, שאותו הוא אהב לפקוד.

"אני לא מוותר ורוצה שאנשים יזכרו את עידו", אמר אוהד כרמון ל"כלבו – חיפה והקריות", "קפה היינה נמצא ליד הבית שלו, ואמרתי לעצמי שהרבה חברים שלו והרבה אנשים שאוהבים אותו עובדים שם, אז יצרתי קשר עם חבר מועצת העיר ניר שובר, והוא אמר שזה לא פשוט להנציח את עידו באופן רשמי. אני בסך הכל רציתי משהו קטן וצנוע. לא כיכר, לא רחוב, אלא משהו קטן על חשבוני".

 

 

האח אוהד סיפר כי "עידו היה גר ברחוב הנרקיסים הסמוך, ונהג לבלות שם הרבה. בכל יום הוא עשה צעדה עם הכלבה ליד בית הקפה, כך שכולם שם מכירים אותו. היה לי אח טוב שמת סתם, ובצעד הזה אני מקווה שיזכרו אותו. זה עושה כיף בנשמה שיכירו ויזכרו את עידו".

 

התווית עם שמו של עידו "קרלוס" כרמון (צילום: חגית הורנשטיין)

התווית עם שמו של עידו "קרלוס" כרמון (צילום: חגית הורנשטיין)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. בקרוב הנצחה על פחי אשפה גם?

    לא חושב שתווית על ספסל מיושן זה הנצחה ראויה לאף אחד. מצטער.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר