מרכז קסטרא (צילום: מיכה בריקמן)
מרכז קסטרא (צילום: מיכה בריקמן)

מרכז קסטרא נמכר ב-400 מיליון שקל

חברת תדהר הראל מניבים רכשה את מרכז קסטרא ותקים סמוך לו פרויקט מגורים להשכרה לטווח ארוך. עסקת הרכישה כוללת את המרכז המסחרי תמורת 400 מיליון שקל, וקרקע סמוכה להקמה של שני מגדלי מגורים להשכרה ארוכת טווח תמורת 350 מיליון שקל. מנכ"לית קסטרא ניצן מרסיאנו תמשיך בתפקידה

פורסם בתאריך: 12.2.23 16:24

חברת תדהר הראל מניבים רכשה את מרכז קסטרא ותקים סמוך לו פרויקט מגורים להשכרה לטווח ארוך בהשקעה כוללת של 750 מיליון שקל. עסקת הרכישה כוללת את שטחו של המרכז המסחרי בהיקף של 14,500 מ"ר תמורת 400 מיליון שקל, וקרקע סמוכה עם תב"ע מאושרת להקמה של שני מגדלי מגורים להשכרה תמורת 350 מיליון שקל.

במסגרת הפרויקט יוקמו שני מגדלי מגורים להשכרה ארוכת טווח – האחד של 23 קומות והשני של 29 קומות – ובהם 320 יחידות דיור בשטח ממוצע של 77 מ"ר.

בהודעתה של קבוצת תדהר הראל נכתב כי מרכז קסטרא מאוכלס כיום ב-98 אחוז משטחו (כאשר 75 אחוז משטחו מאוכלס בשכירויות עוגן) ומניב כ-14 מיליון שקל בשנה. במסגרת העסקה תהיה הקבוצה אחראית על ניהולו השוטף.

 

 

מנכ"ל חטיבת הייזום והמניבים בקבוצת תדהר הראל תומר אלפסי: "תדהר הראל מניבים רואה בשוק הדיור להשכרה מנוע צמיחה בפעילותה. אנו עדים להתפתחות שוק הדיור להשכרה ארוכת טווח בישראל ומאמינים כי הפרויקט בחיפה יספק חוויית מגורים חדשנית ואיכותית במחירים הוגנים".

ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע כי מנכ"לית קסטרא ניצן מרסיאנו, שמשמשת בתפקידה זה שש שנים, תמשיך לנהל את המרכז. "אני שמחה שהשאירו אותי לנהל את המרכז, שעבר מתיחת פנים בשנים האחרונות", אמרה מרסיאנו, "אנחנו עובדים כמרכז לקהל ייעודי, והעסקים פה מניבים גם לסוחרים וגם לבעלי העסק, הרבה בזכות שכונת נאות פרס שתושביה הם חלק מקהל היעד של המקום. בעתיד מתוכננים להיבנות סמוך לקסטרא שני מגדלי מגורים, ואנחנו צופים לתוספת משמעותית בקהל היעד".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מקום גרוע לעסקים צמוד מיד לקניון חיפה לא נוח חניה לא שווה 400 מעלון שקל לבנית דירות כן לחניות לא יש גם ליד את קוסמוס וחניות ממול

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר