בניין עיריית חיפה (צילום: RnDmS/depositphotos.com)
בניין עיריית חיפה (צילום: RnDmS/depositphotos.com)

עובדי עירייה קוראים להתנגד ל"שביתה הפוליטית המביישת" ולשוב לעבודה

במכתב ששלחו עובדי עיריית חיפה, ליו"ר ההסתדרות וליו"ר ועד עובדי העירייה הם כתבו: "אנו מוחים בתוקף נגד השימוש הציני בעובדי ההסתדרות לנקיטת עמדה פוליטית. לא ייתכן שגוף כמו ההסתדרות, המורכב ממגוון אנשים עם מגוון דעות, ישבית באופן בריוני ודיקטטורי וימנע פרנסה ממאות אלפי עובדים ושירות לתושבים"

פורסם בתאריך: 27.3.23 17:51

עובדי עיריית חיפה אשר מתנגדים לשביתה בעירייה ובהסתדרות, קוראים לחבריהם להתנגד ל"שביתה הפוליטית המביישת" ולשוב לעבודה.

במכתב ששלחו ליו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד וליו"ר ועד עובדי עיריית חיפה אמנון עידו כתבו העובדים: "אנו, מאות עובדי עיריית חיפה, מוחים בתוקף נגד השימוש הציני בעובדי ההסתדרות לנקיטת עמדה פוליטית מכל סוג שהוא. לא ייתכן שגוף כמו ההסתדרות, המורכב ממגוון אנשים עם מגוון דעות, ישבית באופן בריוני ודיקטטורי וימנע פרנסה ממאות אלפי עובדים ושירות לתושבים בשביל תפיסת צד פוליטי".

 

 

העובדים הוסיפו כי "תפקיד ההסתדרות הוא בדיוק הפוך – לאגד ולשמור את זכויות העובדים ולא להיפך. חמור הדבר שבעתיים כאשר הדבר נעשה בערב החג, כשמחייבים עובדים אשר אינם מעוניינים בכך לשבות ומונעים מהם את האפשרות להתפרנס. אנו מתנערים מהחלטה זו שהתקבלה מעל ראשינו ונגד האינטרסים שלנו, וקוראים לכם לחזור בכם באופן מיידי מהצעד הפוגעני ולאפשר לכל עובד לבחור אם ברצונו לשבות או לא".

את המכתב הם סיימו בכך ש"עובדי עיריית חיפה כבר שבתו השנה ושכרם נפגע, כאשר גם השתתפות קרן השביתה לא הביאה להשלמת מלוא שכרם".

לחבריהם בעירייה הם קראו "לשתף את המכתב שכתבנו ואשר הצטרפו אליו מאות עובדי עירייה והסתדרות בחיפה".

יצוין כי בהודעה ששלח היום הממונה על השכר והסכמי עבודה במשרד האוצר אפי מלכין למעסיקים בשירות הציבורי נכתב כי "בהמשך להודעות של מספר ארגוני עובדים יציגים בדבר שביתה כללית במשק, ובכלל זה במגזר הציבורי, הריני להבהיר כי מושכלות יסוד במשפט העבודה הן כי אין לשלם שכר לעובד אשר ייעדר מעבודתו או שיימנע מביצוע עבודתו עקב השתתפותו בשביתה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. שיר דורי

    עובד עירייה ששר הביטחון מתריע לראש הממשלה שלו על הסכנות בחודש הנפיץ הזה והוא לא רק מתעלם אלא גם פוטר אותו מאחריותו לעדכן מידע חשוב וביטחוני לקבינט.
    כמובן שכשינחתו עלינו פצצות מאירן קרי לבנון אז זאת תהיה אשמת גלנט שלא התריע, ביבי אף פעם לא אשם, הוא רק מלא בהצלחות. בושה של עובד עירייה.

  2. אמנון עידו

    אמנון עידו הוא ליכודניק. זה למה הוא מתנגד. סתם פוליטיקה זולה. מי הוא בכלל. שילך להפגין עם לה פמיליה זה מתאים יותר לרמה שלו

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר