העבודות לשיקום החומה שקרסה (צילום: דוברות עיריית חיפה)
העבודות לשיקום החומה שקרסה (צילום: דוברות עיריית חיפה)

אחרי שלושה וחצי חודשים: החלו העבודות לשיקום החומה שקרסה

עיריית חיפה, באמצעות חברת יפה נוף, החלה בביצוע העבודות לחיזוקה ולשיקומה של החומה שקרסה באמצע חודש אפריל בדרך יד לבנים. העבודות צפויות להימשך כחצי שנה, כאשר בשלב הראשון יבוצעו עבודות לחיזוקה של החומה ובשלב השני יתמקדו העבודות בשיקומה המלא

פורסם בתאריך: 30.7.23 09:42

שלושה וחצי חודשים לאחר קריסת החומה בדרך יד לבנים, עיריית חיפה החלה בעבודות לשיקומה. מהעירייה נמסר כי בימים האחרונים היא החלה, באמצעות חברת יפה נוף, בביצוע עבודות לחיזוקו ולשיקומו של הקיר התומך, וכי העבודות צפויות להימשך כחצי שנה.

בשלב הראשון יבוצעו עבודות לחיזוק הקיר הקיים בהתאם לממצאי החיישנים שהותקנו לצורך ניטור תזוזות בקיר וקידוח של ברגי ניסיון. בשלב השני יבוצעו עבודות לשיקומו המלא של הקיר התומך.

 

 

מהעירייה נמסר עוד כי על מנת להקל על תושבי האזור מבוצעות עבודות להקמת חניון עירוני ברחוב אבא הילל סילבר, על אף שהמקום משופע במקומות חניה. החניון צפוי להיפתח בעוד כחודש ועתיד לשמש את דיירי יד לבנים, ועם סיום העבודות לשיקום החומה ישמש החניון את כל תושבי האזור. לרשות דיירי רחוב יד לבנים המתגוררים סמוך לחומה עומדים שירותי שאטלים וקלנועית לאורך ימות השבוע. כמו כן, עובדי האגף לפניות הציבור של עיריית חיפה נמצאים במקום ומעניקים סיוע לדיירים.

כזכור, ב-12 באפריל קרסה החומה שמפרידה בין המפלס העליון למפלס התחתון בדרך יד לבנים בעקבות הגשמים העזים. יצוין כי כחודש לפני הקריסה חסמה העירייה את מדרגות הגישה בין המפלס העליון ברחוב למפלס התחתון שבו ממוקמים בניינים מס' 200 ו-202, וכמו כן נחסמו החלק התחתון של המדרגות ומקטע של כביש, בשל סכנה בטיחותית שהתגלתה בחומה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. שולה

    ממול לחניון שמקימים קיים חניון עם מחסום שאינו משמש אף אחד, סתם זריקת כסף

  2. קובי

    העבודה במקום עדיין החלה . כל שבוע רושמים מתחילים לעבוד וככה חלפו להם 4 חודשים . עד לרגע זה לא נראה פועל אחב בשטח.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    החניון 'העירוני' המוקם באבא הלל סילבר לא קשור לתושבים באזור הקיר שקרס. זו שחיתות עבור קבלן שמתכנן פינוי בינוי בשיכונים ליד, מממנים לו חניון אורחים ולא ברור למה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר