ניידת משטרה (צילום: jomahepu@gmail.com/depositphotos.com)
ניידת משטרה (צילום: [email protected]/depositphotos.com)

המשטרה ופיקוד העורף יסדירו את כיתות הכוננות

עיריית חיפה קוראת לתושבים להצטרף לשמירה על הביטחון ועל הסדר הציבורי בעיר. במסגרת זו יוקמו שלושה גופים - משמר השכונות בהובלה של משטרת ישראל, כיתת כוננות בהובלה של פיקוד העורף ונאמני הקהילה בהובלה של העירייה

פורסם בתאריך: 17.10.23 17:16

המשטרה ופיקוד העורף יסדירו את משמרות השכונות ואת כיתות הכוננות שקמו בחיפה. בהודעה שפרסמה עיריית חיפה היום (שלישי) היא קוראת לתושבים להצטרף לשמירה על הביטחון ועל הסדר הציבורי בעיר.

"בימים קשים אלה, רבים מתושבי העיר פונים לעיריית חיפה ביוזמות להקמה של כיתות כוננות ומשמרות שכונה", נכתב בהודעה, "כדי לשמור על תיאום מלא עם כוחות הביטחון והשיטור בחיפה, יש להירשם ליוזמות אלה באמצעות טפסים ייעודיים". במסגרת זו יוקמו שלושה גופים – משמר השכונות בהובלה של משטרת ישראל, כיתת כוננות בהובלה של פיקוד העורף ונאמני הקהילה בהובלה של העירייה.

 

 

משמר השכונות: יחידה זו תכלול צוותי מתנדבים שיפעלו לשמירה על ביטחון התושבים באמצעות ביצוע סיורים בשכונות. הצוותים יורכבו ויופעלו באחריותה של המשטרה. פעילותם של תושבים שיתנדבו לפעילות זו ושיש ברשותם רישיון ונשק אישי תחייב תיאום מול המשטרה. ניתן להצטרף למשמר השכונות גם ללא רישיון נשיאת כלי נשק. להצטרפות לחצו כאן.

כיתת כוננות: ביוזמת מרכז השלטון המקומי מקים פיקוד העורף יחידת מילואים שחבריה יגויסו בצו 8 לשירות בפיקוד העורף. יחידת מילואים זו תהיה חמושה, היא תפעל באחריות הצבא ותיקרא לפעילות בהתאם לצורך. להצטרפות לחצו כאן.

נאמני הקהילה: לפעילות זו, שאותה מובילה ומרכזת העירייה, מוזמנים להצטרף פעילי שכונות שמעוניינים לעזור לעירייה בסיוע לאוכלוסייה נזקקת, בפעילויות קהילתיות, בחלוקת מזון ומים בעת חירום, בשמירה על הסדר הציבורי, במניעת ונדליזם ובסיוע לאחזקת מקלטים פרטיים. יחידות אלה יהיו מזוהות בווסטים זוהרים, אך אנשיהן לא יהיו חמושים. להצטרפות לחצו כאן.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. יעקב

    כיתות כוננות לא יעזרו בכלום.
    כל קצין צה"ל בעברו, היה צריך לקבל הביתה, עם שליח,
    מעטפה ובה, רשיון לנשק אישי.
    כך היתה אפשרות של פיזור נשק בכל האוכלוסיה.

  2. כיתות כוננות זה קישוט סמלי. חייבים לנצח במלחמה הזו.

    אם לא תהיה הכרעה מוחלטת בעזה וסגירה כשטח צבאי סגור וריק, ישראל ללא סיכוי להשתקם, לא בטחונית, לא כלכלית ולא מדינית
    מי שמראה חולשה במזרח התיכון – נטרף

  3. אסון חוסר המשילות

    המדינה מתפרקת לצערי רואים את זה אפילו לא בצהל
    עירייה שלא מסוגלת למנוע מרכבים לחסום מדרכטת בשדרות הציונות ומאלצת ילדים לרדת לכביש לעקוף אותן. תגידו סה שולי, זניח? ממש לא זה חוסר המשילות בהתגלמותו.

  4. שומר

    כיתות כוננות זה קישוט סמלי ?
    הם הצילו עשרות אם לא מאות נפשות עד שהגיע הצבא, אתה צריך להתנצל בפני אלו שחרפו נפשם. טמבל. אם לכל יישוב בעוטף הייתה כיתת כוננות חמושה, הטבח הזה היה נמנע.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר