השלט "I Love Haifa" סמוך לסיטי סנטר (צילום: רני בנדר)
השלט "I Love Haifa" סמוך לסיטי סנטר (צילום: רני בנדר)

בנדר דורש מהעירייה: תלו דגלי ישראל במושבה הגרמנית

אתמול, לאחר שהמשטרה מנעה הפגנת הזדהות עם עזה בשדרות בן גוריון, תהה מנכ"ל הסיטי סנטר רני בנדר בפייסבוק "למה אין דגלי ישראל במושבה הגרמנית?". בנדר: "עיריית חיפה צריכה לעשות את זה, ואם היא לא תעשה את זה אז אנחנו כאזרחים נעשה את זה"

פורסם בתאריך: 19.10.23 07:46

מנכ"ל הסיטי סנטר רני בנדר, אשר מתמודד למועצת העיר במקום השלישי ברשימתו של יונה יהב, דורש מעיריית חיפה לתלות דגלי ישראל במושבה הגרמנית. בפוסט שהעלה בנדר אתמול (רביעי), לאחר שהמשטרה מנעה הפגנת הזדהות עם עזה, הוא תהה "למה אין דגלי ישראל במושבה הגרמנית?". יצוין כי העירייה הודיע השבוע כי היא תלתה 1,000 דגלי ישראל ברחובות מרכזיים בעיר, אך לא בשדרות בן גוריון.

בנדר: "אני דורש לתלות דגלים גם במושבה הגרמנית. זה ציר מרכזי, ובכל ציר מרכזי צריכים להיות דגלי ישראל. יש כמה צירים מרכזיים בעיר – מוריה, רחוב העצמאות, שדרות בן גוריון – ובכולם צריך לתלות דגלים, במיוחד בתקופה הזאת אבל לא רק".

 

 

לדבריו של בנדר, לדרישתו אין קשר להפגנה שתוכננה להתקיים אתמול במושבה: "מחר יכולה להיות הפגנה במקום אחר. כולם מכירים את הקשר שלי למושבה הגרמנית. על השלט 'I Love Haifa' שהצבנו מופיע דגל ישראל, ובכל הסיטי סנטר יש דגלי ישראל. אני היחיד שתליתי דגלים, זה הגיוני? ברור שלא. העירייה צריכה לעשות את זה, ואם היא לא תעשה את זה אז אנחנו כאזרחים נעשה את זה".

אתה לא חושש שצעד כזה עשוי להיחשב להתרסה כלפי התושבים הערבים לנוכח התפקיד המרכזי של המושבה בהפגנות אנטי ישראליות שמשתתפיהם מזדהים עם האויב?

"ממש לא. מעיר של 300,000 תושבים הגיעו 40 אנשים להפגנה הזו. גם לא בטוח שהם מחיפה. זה אומר שהערבים מבינים את המשמעות של חיפה כעיר של שלום".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. עופר

    "אתה לא חושש שצעד כזה עשוי להיחשב להתרסה כלפי התושבים הערבים"? השאלה הזו מסבירה איך הגענו לאן שהגענו. אם לא נתעורר לא תהיה מדינה יהודית.

  2. איש

    אם אנחנו הופכים למדינה ללא חופש ביטוי, עם ענישה קולקטיבית לכל מי שלא מישר קו ואדישות לחיי אדם מהצד השני, בשביל מה אנחנו נלחמים בעצם?

  3. שמואל

    אני לא מבין בכלל את השאלה .
    ברור שחובה לתלות דגלי ישראל בכל מקום בארץ…ולגבי ההתרסה …איך אמר פעם בגין מי שיעקם את האף אז יהיה לו אף עקום…המדינה בת 75שנה לא הגיע הזמן שערביי ישראל יבינו שכאן מדינת ישראל ?

  4. ראש עיר כושלת = בדיוק כמו לפני שנתיים !!!

    תפסיקו להתעסק בשולי ותתעסקו בעיקר:
    מטה חד"ש במושבה הגרמנית הוא מרכז להפצת הסתה, תמיכה בטרור והפגנות במושבה
    הגיע זמן לסגור את המקום הזה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר