תחנת האוניברסיטה המתוכננת של הרכבלית (הדמיה: חברת יפה נוף)
תחנת האוניברסיטה המתוכננת של הרכבלית (הדמיה: חברת יפה נוף)

משרד התחבורה יפרסם מחר את המכרז להפעלת הרכבלית

המפעיל שייבחר במכרז יהיה אחראי על התפעול ועל התחזוקה של כל מערכות הרכבלית, ובכללן התחנות ותשתיות החשמל והתקשורת. ההתקשרות עם המפעיל היא לשש שנים עם אפשרות להארכה של עד שש שנים נוספות

פורסם בתאריך: 6.3.19 19:37

משרד התחבורה יפרסם מחר (חמישי) את המכרז להפעלת הרכבלית – פרויקט הרכבל מהצ'ק פוסט לטכניון ולאוניברסיטת חיפה.

מיזם הרכבלית יחל לפעול בעוד כשנה וחצי והוא אמור לשפר משמעותית את הנגישות לטכניון ולאוניברסיטה עבור עשרות אלפי סטודנטים ואנשי אקדמיה. הפרויקט מוקם בימים אלה על ידי משרד התחבורה באמצעות חברת יפה נוף השייכת לעיריית חיפה. המפעיל שייבחר במכרז יהיה אחראי על התפעול ועל התחזוקה של כל מערכות הרכבלית, ובכללן התחנות ותשתיות החשמל והתקשורת.

 

 

במכרז יוכלו להתמודד חברות מתחום התחבורה, ובהן מפעילי תחבורה ציבורית וחברות אוטובוסים ורכבת קלה. כמו כן תתאפשר הגשה משותפת של חברת תחבורה עם מפעיל רכבל בארץ ובחו"ל. המתמודדים במכרז יידרשו להגיש את הצעותיהם עד 30 באפריל. ההתקשרות עם המפעיל היא לשש שנים עם אפשרות להארכה של עד שש שנים נוספות.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. בושה וחרפה שממשיכים למרות שחיפה הצביעה נגד

    הרכבל המיותר ואילוץ העירייה להעביר 50 מליון שקל לממן אותו = טרור כלכלי נגד תושבי חיפה ושוד האקנונה שלהם לממן הזיות אנטי-תחב"צ בניגוד לרצונם ובניגוד להצבעתם הגורפת בבחירות למצע ביטול השטות הזו.

  2. די כבר לבזבוז

    זה רכבל אנטי חיפאי, שום חיפאי לא ישתמש בו, שיעשו רכבל לאורך ציר מוריה… או שלא עשו בכלל.

  3. אלפא

    הרכבל זל נוע ינוע , טוב שאין אפשרות לקלישאה להרוס גם את הפרוייקט הזה , כשיגיעו הדוחות כל המתנגדים יסתמו סוף סוף את הפה 🙂

  4. יוסי

    יופי, כל אפשרות תחבורתית זה טוב לחיפה, קליש – כןבע, בתאבון

  5. אזרח ותיק

    מיותר מיותר לועגים למצביעים בראש העיר החדשה. ראש העיר מבינה שיש מגמה גלובלית לצמצם הוצאות מיותרות כמו רכבלית בעשרות מליונים. עשרות מיליונים ללא תמורה.מומלץ להעתיקה לישוב אחר.

  6. זה ממש רע

    רכבל אינו תחבורה ציבורית יעילה הוא ייסע חודשים שלמים ריק בין יוני לאוקטובר ובחורף יושבת מהרוחות. עכשיו מתברר שבקיץ הוא לא ימוזג. עוד מתברר שיקח 20 דקות לאוניברסיטה? באוטובוס שעולה מנשר זה לקוח 20 דקות איפה היתרון? אני רואה רק חסרונות. בדקתי בערים אחרות ביטלו רכבלים בגלל עלות תחזוקה גבוהה למה לא מספרים לציבור כמה יעלה בשנה לתחזק ומה עלות הנסיעה??

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר