זירת התאונה בין האופניים החשמליים לאופנוע (צילום: יהושע שוורץ, דוברות מד"א)
זירת התאונה בין האופניים החשמליים לאופנוע (צילום: יהושע שוורץ, דוברות מד"א)

פצוע קשה בתאונה בין רוכב אופניים חשמליים לאופנוע

צעיר כבן 30 שרכב על אופניים חשמליים נחבל קשה בראשו בתאונה באזור מת"מ בחיפה. מצבו של נהג האופנוע מוגדר כבינוני. כתוצאה מהתאונה נחסם כביש 4 מחיפה דרומה והתנועה מופנית לכביש 2

פורסם בתאריך: 28.4.19 21:09

רוכב אופניים חשמליים נפצע קשה הערב (ראשון) באזור מת"ם בתאונה עם נהג אופנוע. מדוברות מד"א נמסר כי השניים התנגשו ברחוב נחום חת בחיפה וכי חובשים ופראמדיקים העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים רמב"ם את רוכב האופניים, כבן 30, שנחבל בראשו כשהוא מורדם ומונשם, ואת רוכב האופנוע, כבן 27, שנחבל בראש ובגפיים ומצבו הוגדר בינוני.

 

 

חובש בכיר במד"א חי טקאטש: "במרכז הכביש שכב גבר מחוסר הכרה עם חבלה מדממת קשה בראשו. במרחק של כ-15 מטר ממנו, סמוך לשפת המדרכה, שכב גבר נוסף בהכרה מלאה עם חבלות בראש ובגפיים. ביחד עם צוותים נוספים של מד"א שהוזנקו למקום הענקנו לפצועים טיפול רפואי מציל חיים בשטח והם פונו בניידות טיפול נמרץ של מד"א במצב קשה ובינוני לבית החולים רמב"ם".

מהמשטרה נמסר כי כתוצאה מהתאונה נחסם כביש 4 לתנועה מהיציאה לחיפה דרומה וכי התנועה מופנית לכיוון כביש 2. בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו למקום והחלו במלאכת איסוף הראיות לבחינת נסיבות התאונה.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר