מנהרות הכרמל (צילום: רמי שלוש)
מנהרות הכרמל (צילום: רמי שלוש)

הופסק השימוש בכרטיסי יציאה במנהרות הכרמל

חברת כרמלטון, המפעילה של מנהרות הכרמל, משדרגת את מערכות המחשוב, ובתקופת השדרוג יידרשו משתמשים שאינם מנויים לשלם בשני המקטעים. המשמעות: האקזיט פס בוטל

פורסם בתאריך: 29.4.19 12:49

קבוצת כרמלטון, בעלת הזיכיון להפעלת מנהרות הכרמל, הודיעה כי החל מהיום (שני) הופסק השימוש בכרטיסי היציאה (האקזיט פס) במנהרות.

בהודעת הקבוצה צוין כי היא מבצעת בימים אלה עבודות לשדרוג מערכות בפרויקט מנהרות הכרמל. במסגרת העבודות, שצפויות להימשך עד שלושה חודשים, יוחלפו מערכות המחשבים, השרתים, רכיבי תקשורת ומערכת המצלמות. עד היום, משתמשים שאינם מנויים נכנסו בנתיב התשלום במנהרות, ואם הם שילמו עבור נסיעה בשני מקטעי המנהרות ניתן להם כרטיס האקזיט פס שאותו הם החזירו בעמדת התשלום ביציאה.

במהלך עבודות השדרוג ועד להטמעה מלאה של המערכת החדשה, משתמשים שאינם מנויים אשר יעברו בשני מקטעי המנהרות יידרשו לשלם עבור כל מקטע בנפרד, כלומר תשלום עבור המקטע הראשון עם כניסתם למנהרות ותשלום עבור המקטע השני עם יציאתם.

עם סיום העבודות יוכלו לראשונה משתמשים שאינם מנויים לצאת דרך נתיב המנויים בלי שיידרשו לעצור בעמדות התשלום ביציאה.

 

 

מכרמלטון נמסר כי "עם הטמעת המערכת החדשה, נהג או נהגת שאינם מנויים ומבקשים לחצות את הפרויקט לכל אורכו, ייכנסו דרך נתיב התשלום ויהיו רשאים לצאת בכל אחד מנתיבי היציאה (מנויים ומשלמים), והמערכת תזהה אותם עם יציאתם בכל אחד מנתיבי המעבר".

משמעות הדברים היא שלאחר הטמעת המערכת החדשה משתמשים שאינם מנויים אשר עוברים במסלול המלא של המנהרות יעצרו את רכבם פעם אחת בלבד – בעת התשלום בכניסה – במקום פעמיים כפי שהיה נהוג קודם לכן.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שם כלשהו

    אם אני נוסע מחוף הכרמל ויוצא בלב המפרץ אני עדיין אצטרך לעצור פעמיים.. רשמו שצריך יהיה לשלם בכל מקטע, יותר כאב ראש אם כבר!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר