שוטרים עוצרים מפגינים ליד תחנת זבולון (צילום: רמי שלוש)
שוטרים עוצרים מפגינים ליד תחנת זבולון (צילום: רמי שלוש)

צפו: עימות אלים בין שוטרים למפגינים הלילה בקרית חיים

מפגינים התקהלו ליד תחנת משטרת זבולון, ולדברי המשטרה זרקו פנימה אבנים ובקבוקים. המשטרה השיבה בירי רימוני הלם. כמה מפגינים ושלושה שוטרים נפגעו ונזקקו לטיפול רפואי

פורסם בתאריך: 2.7.19 04:21

ההפגנות בעקבות הריגתו של סלומון טקה מקרית חיים הגיעו הלילה לכדי עימות אלים בין המשטרה למפגינים, שהוביל לצורך בטיפול רפואי לכמה נפגעים משני הצדדים.

משטרת זבולון, הממוקמת על שדרות ההסתדרות – הציר העיקרי של ההפגנות – הפכה בשעות הערב המאוחרות לאחד ממוקדי המחאה, כאשר מפגינים התקהלו לידה. לדברי השוטרים, המפגינים זרקו פנימה אבנים ובקבוקים, וניפצו שמשות של ניידת משטרה. כמו כן, סמוך לתחנה הפעילו המפגינים כמה זיקוקים. השוטרים מנגד ירו רימוני הלם מתוך התחנה לכיוונם של המפגינים.

 

 

 

כתוצאה מהירי נפגע מספר בלתי ידוע של מפגינים שנזקקו לטיפול רפואי, והמשטרה דיווחה על שלושה שוטרים שנחבלו בפניהם וקיבלו גם הם טיפול.

מדוברות המשטרה נמסר: "המשטרה פיזרה את המפגינים לאחור באמצעות שימוש ברימוני הלם בשל האלימות והסיכון כלפי השוטרים. כוחות משטרה ערוכים במקום למניעת פגיעה בסדר הציבורי, בנפש וברכוש. נמשיך לאפשר את חופש הביטוי והמחאה כחוק, אך לא נאפשר אלימות מכל סוג שהוא ונפעל נגדה, כמו גם נגד כל ניסיון לפגיעה פיזית בשוטרים או באזרחים".

מנגד טענו מפגינים שהם המשיכו במחאה כפי שהיה במהלך היום, ואילו המשטרה ירתה לעברם רימוני הלם באופן פתאומי, בלי הודעה מוקדמת.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר