הגן שבו נחנק התינוק למוות
הגן שבו נחנק התינוק למוות

צו סגירה הוצא למעון שבו נחנק התינוק למוות מווילון

האגף למעונות יום במשרד העבודה והרווחה הוציא צו סגירה מיידי למעון ברחוב טשרניחובסקי שבו נחנק אתמול למוות התינוק בן השנתיים. הנימוק לסגירה, כפי שמופיע בצו: "ליקויים בהתנהלות החינוכית-טיפולית המסכנים מיידית את שלום הפעוטות"

פורסם בתאריך: 25.11.19 20:47

משרד העבודה והרווחה סגר את המעון ברחוב טשרניחובסקי בחיפה שבו נחנק אתמול (ראשון) למוות התינוק בן השנתיים, ככל הנראה מחבל של וילון. האגף למעונות יום בזרוע העבודה הפעיל את סמכותו והוציא צו סגירה מיידי למעון ללא הגבלת זמן בשל חומרת האירוע.

ממשרד העבודה והרווחה נמסר כי האגף למעונות יום פועל בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל לבדיקת המקרה וכי המעון לא ישוב לפעול עד תום החקירה. עוד נמסר כי מנהלת הגן עוכבה לחקירה.

בצו הסגירה, שהועבר על ידי משרד העבודה להורי הגן, נכתב: "בהתאם לסמכות שהואצלה לי להורות על סגירת מעון לפי סעיף 32 לחוק הפיקוח על מעונות יום החלטתי להורות לסגור באופן מיידי ממועד מסירת צו זה ועד בכלל את המסגרת בשל ליקויים בהתנהלות החינוכית-טיפולית המסכנים מיידית את שלום הפעוטות אשר שוהים במסגרת: 1. חשד בגין גרימת מוות ברשלנות. 2. עד למועד הוצאת צו זה לא נתבקש אישור ראשוני כאמור בסעיף 76 לחוק הפיקוח".

על המכתב חתום אמיר מדינה – מנהל אגף בכיר מעונות יום ומשפחתונים לגיל הרך.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר