רכבת ישראל (צילום: גיל אליהו)
רכבת ישראל (צילום: גיל אליהו)

אין מקום ברכבת? חיילים יזכו לשירות הסעות

רכבת ישראל מציעה שירות הסעות מיוחד באוטובוסים לחיילים תושבי לחיפה אל עיר הבה"דים בדרום. ההסעות יוצאות בכל יום ראשון בשעות 8:00-6:30 מתחנות חיפה חוף הכרמל ומרכזית המפרץ ומסיימות את הנסיעה בקרית ההדרכה. הנהלת הרכבת מבטיחה מקום ישיבה לכל חייל

פורסם בתאריך: 2.12.19 12:52

רכבת ישראל החלה להפעיל שירות הסעות מיוחד באוטובוסים לחיילים תושבי לחיפה אל עיר הבה"דים בדרום. ההסעות יוצאות מדי יום ראשון בשעות 8:00-6:30 מתחנות הרכבת חיפה חוף הכרמל ומרכזית המפרץ ומסיימות את הנסיעה בפתח הבסיסים שבקרית ההדרכה.

האוטובוסים יוצאים לאחר שכל המקומות ברכבת נתפסים או בכל חצי שעה, והעלייה לאוטובוסים מתאפשרת רק עם תעודת חוגר בתוקף, כאשר הנהלת הרכבת מבטיחה מקום ישיבה לכל חייל.

 

 

בהודעה שפרסמה רכבת ישראל נכתב: "במקום להידחק בין הקרונות עם הקיטבג העמוס, לעמוד שעה ולפספס את הרכבת שיוצאת מבאר שבע, יש לכם הזדמנות לעלות על שירותי היסעים מיוחדים לחיילים. בכך יתאפשר שירות מיטבי, משודרג ומהיר לחיילים שחוזרים לבסיסים כדי שהם ייהנו ממקום ישיבה מובטח וממקום אחסון לציוד, ללא צורך בהחלפה מהרכבת לאוטובוס".

בהנהלת הרכבת מוסיפים כי השירות החדש נועד כדי להפחית את העומסים המאפיינים את הרכבות בימי ראשון ולשפר את השירות לכלל נוסעי הרכבת.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר