השריפה בקרית ים (צילום: דוברות איחוד הצלה)
השריפה בקרית ים (צילום: דוברות איחוד הצלה)

הרוג בשריפה בדירה בקרית ים

במוקד 102 של שירותי הכבאות וההצלה במחוז חוף התקבלה הודעה על שריפה בדירה במבנה בן שתי קומות ברחוב יהודה הלוי בקרית ים ועל לכודים במקום. הצוות הראשון שהגיע לזירת האירוע דיווח על אש ודאית, ובסריקות שהתנהלו תחת מעטה עשן כבד נמצא אדם אחד ללא רוח חיים

פורסם בתאריך: 16.1.21 22:08

חמישה צוותי כיבוי בפיקוד רשף שחר בראונר פועלים כעת (מוצ"ש) בשריפה במבנה בן שתי קומות ברחוב יהודה הלוי בקרית ים, לאחר שבמוקד 102 של שירותי הכבאות וההצלה במחוז חוף התקבלה הודעה על שריפה בדירה ועל לכודים במקום.

הצוות הראשון שהגיע לזירת האירוע דיווח על אש ודאית והתחיל בסריקות אחר לכודים תחת מעטה עשן כבד. בסריקות נמצא אדם אחד ללא רוח חיים עם כוויות בכל חלקי גופו.

מבירור ראשוני עולה כי זוהי השריפה השנייה בחודש האחרון באותה זירה. צוות חקירה מיוחד של מחוז חוף הוקם על מנת לבדוק את הנסיבות לפרוץ האש.

 

זירת השריפה בקרית ים (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

זירת השריפה בקרית ים (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

 

 

פראמדיקית מד"א הודיה רוזה: "כשהגענו למקום ראינו את הדירה בוערת ואת כוחות הכיבוי שפועלים על מנת לכבות את האש. כשנכנסנו לדירה ראינו את הגבר שהיה מחוסר הכרה עם כוויות קשות בכל חלקי גופו. הוא היה ללא סימני חיים, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

חובש איחוד הצלה שלום לוי: "כשהגעתי למקום ראינו דירה שממנה עולים עשן ואש. כוחות הכיבוי חילצו מהדירה גופת גבר, שלדברי השכנים הוא כבן 30, ללא רוח חיים".

 

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר