התמונה של מרום בן אריה
התמונה של מרום בן אריה

נבחרה התמונה המנצחת בתחרות HaifaPic#

מרום בן אריה זכה במקום הראשון בתחרות הצילומים HaifaPic# של עיריית חיפה על תמונה ממשט ההצדעה לצוותים הרפואיים. במקום השני נבחרה תמונתה של דוניא אבו סאלח שצולמה ב"סוף העולם" בכרמליה, ובמקום השלישי זכו מרגריטה ופבל פרסליאק על תמונה שצולמה בחוף הכרמל

פורסם בתאריך: 17.1.21 14:24

תמונתו של הצלם מרום בן אריה זכתה במקום הראשון בתחרות הצילומים HaifaPic# לשנת 2020. את התמונה צילם בן אריה, הצלם של אגודת שייטי כרמל, ב-1 במאי במהלך משט ההצדעה לצוותים הרפואיים במאבקם בנגיף הקורונה, שנערך מול הקריה הרפואית רמב"ם.

בתחרות שיזם אגף הדוברות של עיריית חיפה בשיתוף עם העמותה לפיתוח תיירות חיפה (עפת"ח) לסיכום השנה שחלפה בתמונות השתתפו יותר מ-1,000 תמונות.

במקום השני נבחרה תמונתה של דוניא אבו סאלח שצולמה ב"סוף העולם" בשכונת כרמליה מול השקיעה, ובמקום השלישי זכתה התמונה של מרגריטה ופבל פרסליאק (הידועים בשם The Mishpaha) שצולמה בחוף הכרמל ואשר בה הם נראים מכוסים בגלים בעודם שוכבים על החול.

 

התמונה של דוניא אבו סאלח

התמונה של דוניא אבו סאלח

 

התמונה של מרגריטה ופבל פרסליאק

התמונה של מרגריטה ופבל פרסליאק

 

לזוכים בשלושת המקומות הראשונים יוענקו כרטיסים לסיורים מודרכים מטעם עפת"ח, וגם הזוכים במקומות הרביעי עד העשירי יקבלו שי מהעמותה.

 

 

בן אריה: "ביום משט ההוקרה עליתי לגג הבניין הראשי של רמב"ם והרמתי רחפן למרחק של 1.5 ק"מ כדי לצלם את המשט. התמונה היא מיוחדת מאוד כי היא גם ממחישה את עוצמתו של המשט שהשתתפו בו יותר מ-100 כלי שיט וגם מעניקה מבט פנורמי על בת גלים שנראית בצילום כחצי אי. אני שמח מאוד על הזכייה ורוצה לומר שוב תודה לצוותים הרפואיים על השנה המורכבת שהם חווים".

אבו סאלח: "חברתי ואני אוהבות לטייל בטבע ולגלות מקומות חדשים. גילינו את המצפה הזה בסוף העולם שנמצא ברחוב אלכסנדר ינאי. הנוף שם הוא מיוחד בטירוף – ים, שקיעה, אורות של חיפה, נדנדה, רוגע ושלווה. בגלל הקסם של המקום תכננו ישיבה מיוחדת כמו בית קפה עם נוף משגע".

בני הזוג פרסליאק: "התמונה צולמה בתחילת הקיץ בחוף הכרמל, מיד אחרי הסגר הראשון. בתמונה רצינו לשקף את האהבה שלנו לים ולחופים היפים של חיפה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משקיף מהצד

    בני אופיר??
    חמד של בחור אבל ברצינות? הוא יו"ר ועדת השיפוט? מה מכשיר אותו להיות בכיר השופטים? העובדה שהוא אוהב לצלם לא הופכת אותו לכשיר לעמוד בראש צוות שופטים של תערוכת צילומים.
    הכל כ"כ חובבני בעירייה הזאת, כ"כ "משפחתי" שזה מביך. זה הרבה יותר גרוע מאופן ניהול כפר אצל בני דודנו.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אין ספק שהתמונה השלישית של בני הזוג היא המקורית והמעניינת מכולם.
    התמונה השנייה מצולמת בסוף העולם מקום ששמו בו גדרות ובמקום כל כך יפה יש גדרות ולא מרפסת לשבת מול הנוף
    עצוב

  3. התמונה של הזוג על החול הכי מיוחדת

    לדעתי היא המוצלחת ביותר רעיון מצוין וצולמה בטיימינג מעולה.נכון התמונה שזכתה מרהיבה בגלל הים,הכחול,והנוף.
    התמונה האמצעית אמנם מאד מדויקת אבל שגרתית לחיפה שכמעט מכל נקודה בעיר ניתן לצלם תמונות דומות ואין משהו יוצא דופן

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר