אנשי עמותת עטלף בגינה המחודשת של ניצולת השואה ברוממה
אנשי עמותת עטלף בגינה המחודשת של ניצולת השואה ברוממה

כך סייעו יוצאי שייטת 13 לניצולת שואה לכבוד ט"ו בשבט

ארבעה מחברי עמותת עטלף של יוצאי שייטת 13 הגיעו לביתה של ניצולת שואה חיפאית בת 87 והגשימו לה חלום - גינה מטופחת סמוך לביתה בשכונת רוממה בחיפה. כמו כן, כ-30 ניצולי שואה חיפאים קיבלו עציצים לרגל ראש השנה לאילנות ביוזמתה של הקרן לרווחת נפגעי השואה וחברת האבטחה צוות 3

פורסם בתאריך: 25.1.21 08:03

אתמול (ראשון), ארבעה ימים לפני ט"ו בשבט, הגיעו ארבעה מחברי עמותת עטלף של יוצאי שייטת 13 לביתה של ניצולת שואה חיפאית בת 87 וידיהם עמוסות בשתילים, והגשימו לה חלום – גינה מטופחת סמוך לביתה הקטן בשכונת רוממה.

הארבעה – ניר שגיא, אסי מרגלית, אלמוג פוארטי ואופיר אלבז – ניקו את השטח שסבל מהזנחה של שנים רבות, שתלו שתילים שנרכשו מכספם והפריחו עבורה גינה מטופחת וצבעונית. הם גם בדקו מה דורש תיקון בביתה, תיקנו את הליקויים, וביקשו לדעת מה עוד אפשר לעשות עבור הקשישה המוגבלת בהליכה כדי לסייע לה לצאת אל הגינה לראשונה זה שנים רבות.

הקשר עם עמותת עטלף נוצר באמצעות דרך התוכנית "עכשיו זה הזמן" להפגת בדידות בקרב ניצולי שואה אשר חברים בעמותת מטב. עמותת עטלף שמה לה למטרה לפתח ולהעצים את בוגרי שייטת 13 לקהילה אזרחית מובילה, תורמת ובונה בחברה הישראלית, בדיוק כפי שאומנו בעת שרותם הצבאי. שורשיה נעוצים ביחידה המובחרת שמתאפיינת בערכי הרעות והדבקות במשימה.

לאחר סיום העבודות ביקשו אנשי עמותת מטב להודות לארבעה על ההשקעה והעשייה, אך הם היו נבוכים מאוד וביקשו להודות על הזכות הגדולה שניתנה להם לסייע.

 

 

בתוך כך, כ-30 ניצולי שואה חיפאים קיבלו בימים האחרונים עציצים לרגל ראש השנה לאילנות ביוזמתה של הקרן לרווחת נפגעי השואה וחברת האבטחה צוות 3. אגב, בערב החג – יום רביעי, 27 בינואר – יציינו קהילות רבות ברחבי העולם את יום הזיכרון הבין לאומי לשואה.

קבוצת צוות 3, שמעסיקה כ-6,500 עובדים בפרישה ארצית, נותנת שירותי שמירה, סיור, מיגון וניקיון.

"חילקנו את העציצים לכ-30 ניצולי שואה", מספר מנהל סניף צפון בצוות 3 איתי קרויז, "אני שמח שהצלחנו להעלות חיוך על פניהם ולשמח אותם בתקופה זו. אני מודה לקרן לרווחת ניצולי שואה ולעמיתי מצוות 3 שסייעו בחלוקה – רכזת כוח האדם שני מסרמן ומנהלי הפרויקטים אלכס קוז'בניקוב ואדם שופאניה".

 

איתי קרויז

איתי קרויז

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מנכל הריאלי מסר בתגובה: לא נוכל להזמין אתכם לטעת עצים ברעאלי מכיון ששירתתם בצבא הגנה לישראל וזאת עלולה להיות תעמולה. לפיכך הזמנו את פעילי עדאלה, שתיל, הקרן החדשה, בצלם, אמנסטי ועוד 150 ארגוני שמאל לטעת עצים.
    לשם הגיוון והפלורליזם הזמנו גם את המזכירה של בנט שתספר על חשיבות עצים במסורת היהודית.

  2. ניצולת שואה אלמונית

    שאני קראת על הפעילות היפה של בוגרי השייטת לצערי אני מייד נזכרת בצורה המבישה בה אחרוני ניצולי השואה הקימים עדיין נזקקים לתרומות מזון זה מביא אותם גם חזרה לזכרונות העבר ביחוד הבודדים (לצערנו זה לא רק ניצולי שואה) אבל הפקידות ממשיכה עוסקים בדור המשך אותנו כבר קברו סטרתאפ יפה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר