כוחות כיבוי (צילום: אלה אהרונוב)
כוחות כיבוי (צילום: אלה אהרונוב)

דיירים פונו בעקבות שריפה בהדר

צוותים של שירותי הכבאות וההצלה פינו שלושה דיירים משתי דירות ברחוב הרצל בשכונת הדר בחיפה בעקבות שריפה שפרצה במקום ודליפת גז. נציגים של חברת הגז ומהנדס מטעם עיריית חיפה עושים את דרכם למקום, ובסיום עבודתם יורשו הדיירים לחזור לבתיהם. אין נפגעים באירוע

פורסם בתאריך: 11.3.21 08:33

שלושה דיירים פונו הבוקר (חמישי) משתי דירות ברחוב הרצל בשכונת הדר בחיפה בעקבות שריפה שפרצה במקום ודליפת גז.

צוותים של שירותי הכבאות וההצלה מתחנת חיפה בפיקודו של רב רשף ברק סילם הוזנקו למקום וזיהו אש, עשן וריח חזק של גז. בשל הסכנה פונו הדיירים מדירותיהם, ולוחמי האש השתלטו על האש וסגרו את הזרמת הגז למבנה.

נציגים של חברת הגז עושים את דרכם למקום האירוע כדי לבדוק את מערכת הגז במבנה, ועיריית חיפה תשלח מהנדס מטעמה כדי לבדוק את הבניין בעקבות השריפה. לאחר שאלה יסיימו עבודתם יורשו הדיירים לחזור לבתיהם. אין נפגעים באירוע.

משירותי הכבאות וההצלה נמסר: "השריפה שהחלה בדירה פגעה בתשתיות המבנה, שהוא ישן מאוד והתשתיות בו הן חשופות. צנרת הולכת הגז שנפגעה מהאש החלה לדלוף ולשחרר גז במבנה, קו החשמל שנפגע גרם לנפילת המתח בבניין, וצנרת המים שנפגעה שמרה על השריפה מלהתפשט. אסון גדול נמנע שכן דיירי המבנה נמצאים בביתם בבידוד בעקבות מחלת הקורונה".

 

לוחמי אש באירוע ברחוב הרצל (צילום: דוברות שירותי הכבאות וההצלה)

לוחמי אש באירוע ברחוב הרצל (צילום: דוברות שירותי הכבאות וההצלה)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שמחה שמח

    ממליץ שכבאי חיפה או קבלן מאושר שלהם יעבור בבניינים ויבדוק את יישום הנהלים של כיבוי האש … הידרנטים..חניה לידם.. סגירת דלתות אש !! בניין שלא יעמוד יקבל דוח!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר