נשיא בית המשפט המחוזי בחיפה רון שפירא בביקור בבית המעצר קישון (צילום: דוברות בתי המשפט)
נשיא בית המשפט המחוזי בחיפה רון שפירא בביקור בבית המעצר קישון (צילום: דוברות בתי המשפט)

נשיא בית המשפט המחוזי בחיפה ביקר בבית המעצר קישון

מטרת הביקור הייתה לעמוד על תנאי המחיה של העצורים בתאים, זמינות השירות הרפואי, הפסיכולוגי והסוציאלי, מבחר המוצרים שיכולים העצורים לרכוש בקנטינה, רמת המחירים ועוד. בקרוב יתקיימו ביקורים נוספים בכל בתי הכלא שבמחוז חיפה

פורסם בתאריך: 9.4.21 10:00

נשיא בית המשפט המחוזי בחיפה, השופט רון שפירא, וסגניתו, השופטת בטינה טאובר, ביקרו שלשום (רביעי) בבית המעצר קישון. ביחד עם מפקד בית המעצר, סגל הפיקוד והיועצת המשפטית של מחוז הצפון בשב"ס, ביקרו השופטים באגפים שונים בכלא, כדי לעמוד על תנאי הכליאה. בין היתר נבחנו תנאי המחיה בתאים, זמינות השירות הרפואי, הפסיכולוגי והסוציאלי לעצורים, מבחר המוצרים שיכולים העצורים לרכוש בקנטינה, רמת המחירים ועוד. בכל הנוגע לתחום הרפואי, קיבלו השופטים הסבר מפורט על נוהלי קליטת עצורים בתקופת קורונה והצעדים הננקטים למניעת התפשטות התחלואה בכלא.

 

 

במהלך השנה האחרונה, עקב ההגבלות על הדיונים בתקופת הקורונה וצעדים שננקטו כדי למנוע הפצת תחלואה בבתי הכלא, החלו בתי המשפט לקיים דיונים פלילים בעניינם של נאשמים עצורים באמצעות היוועדות חזותית. המשמעות היא שרוב העצורים אינם מובאים לבית המשפט לדיון בעניינם אלא משתתפים בדיון באמצעות מערכת היוועדות חזותית. השופטים בחנו את אופן קיום הדיונים בהיוועדות חזותית מהתאים, בהם נמצאים העצורים והאסירים בזמן הדיון. זאת כדי להתרשם ולוודא את תקינות ההליך, איכות הציוד והאפשרות של העצור לראות ולהבין את הדיון שמתקיים בעניינו בבית המשפט.

בקרוב יבקרו הנשיא שפירא ושופטים נוספים מבית המשפט המחוזי בחיפה בכל בתי הכלא שבמחוז חיפה.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר