בית הספר דגניה (צילום מתוך דף הפייסבוק של בית הספר דגניה)
בית הספר דגניה (צילום מתוך דף הפייסבוק של בית הספר דגניה)

הורים: כבר שבוע שתלמידי כיתה ב' בדגניה לומדים בתנאי צפיפות במועדונית

הסיבה: המזגן בכיתה התקלקל ועדיין לא תוקן. הורים טוענים שההנהלה ממתינה להצעת מחיר ולאישור העירייה. הורים: "הם יושבים שם אחד על השני כמו סרדינים. כל הביורוקרטיה לא מעניינת אותנו. שיתקנו את המזגן עכשיו"

פורסם בתאריך: 27.4.21 12:21

הורים לילדים באחת מכיתות ב' בבית הספר דגניה בקרית חיים זועמים על כך שילדיהם נדרשים ללמוד במועדונית בית הספר. לפני כשבוע התקלקל המזגן בכיתה, ובשל גל החום הועברו התלמידים למועדונית, שבה נמצא מזגן תקין. אולם שבוע עבר מאז הועברו ללמוד במועדונית, ועדיין המזגן בכיתה לא תוקן, דבר שמאלץ את התלמידים להמשיך ללמוד שם. הורים לתלמידים בכיתה זועמים על משך הזמן שבו לא נמצא פתרון למצב וטוענים, כי מלבד הצפיפות במועדונית, גם הכיסאות והשולחנות שבמועדונית אינם נוחים לשימוש יומי ארוך.

יוליה אנטינה, אמא לילד בכיתה: "יום אחד גילינו שהילדים לא לומדים בכיתה אלא במועדונית, שזה מין חלל שיש שם חלון קטן, משחקים וכו'. שמו שם כיסאות ושולחנות וכל מה שכבר לא משתמשים בו, כי זה מועדונית, ובגדול הם לא אמורים לשבת שם כל היום. הבן שלי כבר מתלונן שלא נוח לו. שבוע מחכים לתיקון המזגן. דיברנו עם המנהלת של בית הספר והיא אמרה שחייבים למצוא שלושה מתקיני מזגנים שצריכים לתת הצעות מחיר, ואז העירייה צריכה לבדוק ולאשר את זה. אותי, כאמא, כל הביורוקרטיה הזו לא מעניינת. אני רוצה כיתה לילדים, ומבחינתי תתעסקו אחר כך עם כל ההצעות, אבל תתקנו את המזגן עכשיו. אני מכירה את המועדונית. זה לא מתאים ללימודים ליום שלם".

 

 

ויקי לוי, אמא לילדה בכיתה: "כבר יותר משבוע הם לומדים שם. הילדים מתלוננים על המצב, לא רק אנחנו. לא נוח להם ללמוד, למורה לא נוח ללמד. הם יושבים שם אחד על השני כמו סרדינים. השולחנות שם לא מיועדים ללמידה רציפה, לא כל השולחנות באותו גובה – חלק נמוכים וחלק גבוהים. הבת שלי אומרת שהם לא מצליחים ללמוד שם באופן רציף ושלמורה לא נוח ללמד. זה אזור לשעות הפנאי. שיתקנו להם כבר את המזגן ויחזירו אותם לכיתה. אני שמעתי שאומרים שמחכים להצעות מחיר ולאישור, אבל זו תשובה שנשמעת לגיטימית אחרי שלוקחים ילדים בני 8 ומעבירים אותם מהמקום, אחרי ששנה הם לא למדו באופן רציף? הילדים מחפשים כבר את השגרה שלהם. אלה ילדים קטנים! שנה הם לא למדו כמו שצריך בגלל הקורונה, וגם כשהם חוזרים – אז אין להם את התנאים ללמוד?".

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "בשל תקלה במערכת המיזוג עברו התלמידים ללמוד בכיתת המועדונית הממוזגת. מערכת המיזוג תתוקן בימים הקרובים והתלמידים יחזרו ללמוד בכיתתם".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר