ההפגנה של ההסתדרות במרחב חיפה למען לוחמי האש (צילום: הסתדרות מרחב חיפה)
ההפגנה של ההסתדרות במרחב חיפה למען לוחמי האש (צילום: הסתדרות מרחב חיפה)

עובדי האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות במרחב הפגינו למען לוחמי האש

בהודעת ההסתדרות במרחב נכתב: "במשך ארבע השנים האחרונות, מאז כניסת הנציב הנוכחי לראשות הכבאות, הנציב והנהלת הכיבוי מהלכים על לוחמי האש פחד ואיומים בנקיטת סנקציות חד צדדיות, מבצעים החלטות שרירותיות אשר פוגעות בכבאים ובציבור"

פורסם בתאריך: 27.5.21 15:47

ההסתדרות במרחב חיפה מתגייסת למען עובדי הכבאות וההצלה במרחב. בהודעה שהוציאה הבוקר (חמישי) ההסתדרות נכתב: "במשך ארבע השנים האחרונות, מאז כניסת הנציב הנוכחי לראשות הכבאות, הנציב והנהלת הכיבוי מהלכים על לוחמי האש פחד ואיומים בנקיטת סנקציות חד צדדיות, מבצעים החלטות שרירותיות אשר פוגעות בכבאים ובציבור. המאבק הקיים וסכסוך העבודה הפתוח זה מכבר, הגיע פעמים רבות לפתחו של בית המשפט, אשר מונע פעם אחר פעם מהדרג הניהולי בכבאות לפגוע בלוחמי האש".

 

עוד נכתב הודעת ההסתדרות: "פעמים רבות, כבאי האש, אשר משרתים את הציבור מתוך שליחות וללא דופי, מוצאים עצמם בסכנת חיים, בגלל החלטות לא מקצועיות של הדרג הניהולי, שנועדו לפגוע בביטחון לוחמי האש ובעבודה המאורגנת. ההסתדרות הארצית וההסתדרות במרחב חיפה, אשר מנהלות יד ביד עם לוחמי האש את מאבקם נגד ההתעמרות ואי המקצועיות של הדרג הניהולי, החליטו היום, כי כל עובדי האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, על פי הנחיית יו"ר מרחב חיפה משה מזרחי ויו"ר האגף לאיגוד מקצועי במרחב דוד לוי, ישתתפו בהפגנת תמיכה בלוחמי האש. עובדי האגף יחדיו עם לוחמי האש דרשו מהדרג הניהולי לחדול מהתנהלותו הבריונית ולהפסיק לפגוע בביטחון הכבאים ובשלום הציבור".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר