הכנס של חברת אחיות מהלב (צילום: יובל הנדלר)
הכנס של חברת אחיות מהלב (צילום: יובל הנדלר)

כנס מקצועי בנושא השגחה פרטית אחרי ניתוחים

בעקבות הביקוש הגובר להשגחה של אחים ואחיות פרטיים במחלקות בשל העומס הרב בבתי החולים ערכה חברת אחיות מהלב, שמתמחה בתחום ההשגחה הפרטית באשפוז אחרי ניתוח, כנס מקצועי ראשון

פורסם בתאריך: 30.12.18 13:05

חברת אחיות מהלב, שמתמחה בתחום ההשגחה הפרטית באשפוז אחרי ניתוח, קיימה את כנס מקצועי בנושא השגחה פרטית אחרי ניתוחים. הכנס נערך בעקבות הביקוש הגובר להשגחה של אחים ואחיות פרטיים במחלקות בשל העומס הרב בבתי החולים.

חברת אחיות מהלב שהוקמה לפני כשנה מספקת השגחה פרטית למאושפזים, וצוותה מורכב מאחים ואחיות מוסמכים, בעלי תואר ראשון שהתנסו במחלקות כירורגיות, אורתופדיות, נוירוכירורגיות, גריאטריות ופנימיות ובחדרי ניתוח. כמו כן כולל צוות העובדים סטודנטים לרפואה.

בשבוע שעבר קיימה החברה כנס מקצועי ראשון מסוגו שעסק בהשגחה פרטית ובהיבטיה השונים. בכנס שהתקיים במלון גארדן בחיפה הציגה איידי פריצקר, מנהלת השיווק של אחיות מהלב, את פעילות של החברה; חנה אייל, לשעבר אחות צנתורים במרכז הרפואי בני ציון, סקרה תרחישים שונים בעת ההשגחה ונגעה בהיבטים כמו רציפות טיפולית והפחתת סיכונים, ונציג המשפחות אדי וול סיפר על התחושות של המשפחות שנעזרות בשירות זה.

 

 

פריצקר: "המצוקה בבתי החולים הביאה לכך שבמשמרות לילה לדוגמה יש שתי אחיות בלבד שאחראיות על 30 מיטות. זה מצב לא הגיוני שמסכן את חיי המאושפזים. בני המשפחה שיקיריהם מאושפזים אחרי ניתוחים מחפשים מענה למצוקה הזו, וכאן אנחנו נכנסים לתמונה. הצוות של אחיות מהלב נותן השגחה לאחר כל סוגי הניתוחים, אשר מתבטאת בטיפול אישי במטופל ובהענקת תחושת ביטחון, תמיכה ועידוד".

לדבריה, המטרות העיקריות של השירות הן מתן עזרה סיעודית ומניעת מצבי סיכון לאחר ניתוחים בזמן אמת: "האחות יושבת ליד מיטתו של המאושפז ועוקבת אחרי המוניטור, מונעת סכנות של נפילה, שומרת על בטיחות המאושפז ודואגת לתת מענה לצרכים נוספים".

בחברה מציינים כי הם מפעילים מוקד שירות שפעיל 24 שעות ביממה וכי המבוטחים בביטוחים המשלימים בקופות החולים השונות זכאים להשתתפות בשיעור של עד 80 אחוז מגובה התשלום.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר