היפנוזה (צילום: Oscar Sosa, AP)
היפנוזה (צילום: Oscar Sosa, AP)

כללית רפואה משלימה מציעה טיפולי היפנוזה

הטיפול ניתן במרפאת כללית רפואה משלימה בכיכר האודיטוריום על ידי ד"ר שמואל יורפסט, והוא מיועד לטיפול בכאבים, בבעיות מעיים ובלחץ דם

פורסם בתאריך: 7.3.19 09:31

חדש בכללית רפואה משלימה בכיכר האודיטוריום: טיפולי היפנוזה. מעתה יכולים מבוטחי כללית מושלם לקבל טיפול היפנוזה על ידי ד"ר שמואל יורפסט נגד כאבים, בעיות מעיים ולחץ דם. ד"ר יורפסט הוא מנתח כלי דם בעל רישיון מטעם האגודה הישראלית להיפנוזה לעסוק בהיפנוזה רפואית ורישיון מטעם משרד הבריאות.

מכללית רפואה משלימה במחוז הצפון נמסר כי היפנוזה היא מצב תודעתי שבו הקשב מופנה כלפי הגוף מחד ולתקשורת עם המטפל מאידך. קשר זה הכרחי לטיפול בהיפנוזה שהעיקרון בו הוא מתן סוגסטיה (הצעה) שתשרת את המטופל במקום סוגסטיה שהיתה בתת המודע שלו ושממנה נבעו דפוסי התנהגות לא מודעים. לשם הגעה למצב היפנוטי יש צורך ברגיעה, ולכן בעבר יוחס למצב זה שינה עמוקה הכרוכה בסכנה לא להתעורר.

 

 

יצוין כי במצב היפנוטי לא מתקיים מצב שינה וכי אין סכנה שתחת השפעת ההיפנוזה ייפתח נושא לדיון בניגוד לרצונו של המטופל, וזאת מכיוון שהתהליך אינו כרוך באיבוד שליטה או באובדן הכרה.

עוד נמסר מכללית רפואה משלימה כי כל אדם, כולל חולים אונקולוגיים, יכול לעבור טיפול היפנוטי וכי עומק ההיפנוזה תלוי ב"כישרון ההיפנוטי" שמשתנה מאדם לאדם.

 


 

 


היפנוזה (צילום: )

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר