בנק זרע (צילום: CHINA STRINGER NETWORK, REUTERS)
בנק זרע (צילום: CHINA STRINGER NETWORK, REUTERS)

בנק זרע פרטי נפתח בחיפה

שלוחה של בנק הזרע הפרטי אסותא סופרם נפתחה בחיפה, וכעת יוכלו נשים ובני זוג מהצפון לבחור מתוך מאגר התורמים של בנק הזרע בלי לנסוע למרכז הארץ. בפני הנתרמים עומדת גם אפשרות לבחור תרומת זרע מחו"ל, ואסותא סופרם מייבאת עבורם זרע בהזמנה אישית מבנקי זרע באירופה ובארצות הברית

פורסם בתאריך: 16.4.19 07:54

שלוחה של בנק הזרע התל אביבי הפרטי אסותא סופרם נפתחה בחיפה, וכעת יוכלו תושבות הצפון לבחור מתוך מאגר התורמים של בנק הזרע בלי להידרש לנסוע למרכז הארץ.

"בנק הזרע מסייע לנשים לממש את חלום ההורות גם ללא בן זוג", מסביר ד"ר יגאל מדג'ר, אורולוג בכיר ומנהל אסותא סופרם, "כך גם לגבי זוגות עם הפרעות פריון שמצריכות תרומת זרע. כיום תרומת זרע היא חלק בלתי נפרד מתכנון המשפחה העתידית".

על פי חוק, על התורם להיות אנונימי אך לאשה או לבני הזוג ניתנת האפשרות לבחור תורם מתוך קטלוג שבו הם נחשפים לנתונים רבים, ובהם מאפיינים חיצוניים כמו גובה, משקל, צבע עיניים ושיער, מאפיינים אישיותיים, תחביבים ומקצוע. לאורך כל התהליך זוכים הנתרמים לליווי אישי של צוות אסותא סופרם שמסייע להם לבחור את התורם האידיאלי עבורם. בבנק הזרע מציינים כי התורמים עוברים הליך סינון קפדני, שבסופו מתקבלים רק כ-15 אחוז מהפונים.

 

 

"תהליך הסינון כולל ריאיונות פרונטליים עם המועמדים, בדיקות גנטיות נרחבות ובדיקה של איכות הזרע. הליך זה משאיר אותנו בסופו של דבר עם תורמים איכותיים מאוד", מסביר ד"ר מדג'ר.

בפני הנתרמים עומדת גם אפשרות לבחור תרומת זרע מחו"ל, ואסותא סופרם מייבאת עבורם זרע בהזמנה אישית מבנקי זרע באירופה ובארצות הברית. במסלול זה ניתן לקבל יותר מידע על התורמים, ובין השאר להיחשף לריאיון קולי עם התורם, לתמונת ילדות שלו, למבחן אישיות ועוד.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר