מפגש "פרלמנט המטופלים" (צילום: נתנאל אייזיק, דוברות הקריה הרפואית רמב"ם)
מפגש "פרלמנט המטופלים" (צילום: נתנאל אייזיק, דוברות הקריה הרפואית רמב"ם)

רמב"ם חידש את מפגשי "פרלמנט המטופלים"

במפגש "פרלמנט המטופלים", שמטרתו היתה לאפשר מתן מענה יעיל יותר לבעיות משותפות על ידי כל הסקטורים הפעילים בבית החולים, לקחו חלק מטופלים ובני משפחותיהם. לראשונה השתתף במפגש המנהל החדש של ד"ר מיקי הלברטל

פורסם בתאריך: 20.5.19 08:39

הקריה הרפואית רמב"ם חידשה את מפגשי "פרלמנט המטופלים" – פעילות שמאפשרת למטופלים ולנציגיהם להשתתף בייעול מערכת הבריאות. במפגש, שבו לקחו חלק מטופלים ובני משפחותיהם, השתתף לראשונה המנהל החדש של רמב"ם ד"ר מיקי הלברטל, ולצדו נציגים מהנהלת בית החולים, רופאים ואנשי מערך הסיעוד. מטרתו של המפגש היתה לאפשר מתן מענה יעיל יותר לבעיות משותפות על ידי כל הסקטורים הפעילים בבית החולים.

בשנת 2016 הציג רמב"ם את תפישת "האדם במרכז", שבבסיסה עומדת ההנחה כי לכל עובד בבית החולים יש אחריות והשפעה על בטיחות הטיפול, על חוויית השירות ועל איכות הרפואה, ולכולם ביחד יש תרומה הדדית המסייעת להענקת טיפול איכותי, בטוח ומתקדם למטופלים. לשם כך נערכת אחת לפרק זמן מסוים מפגש המכונה "פרלמנט המטופלים", שבו מספרים המטופלים ובני משפחותיהם לנציגי ההנהלה, לרופאים ולאנשי הצוות הסיעודי על אופן קבלת הטיפול מזווית הראייה שלהם ומפרטים על הקשיים שבהם הם נתקלים. הנושאים המרכזיים שעלו במפגשים הם המשכיות הרצף הטיפולי, השמת המטופל במרכז – מסיסמה לפרקטיקה, והקמת אתר דיגיטלי לציבור המטופלים.

במפגש שנערך לאחרונה נכחו 18 מטופלים ובני משפחותיהם ששוחחו עם ד"ר הלברטל, עם ראש מערך הסיעוד גילה היימס, עם מנהלת המחלקה לעבודה סוציאלית רוני גאגין ועם מנהל מערך השינוע אביעד קרן.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר