פרופ' מרים בן הרוש, ד"ר מיקי הלברטל, פרופ' קורט ניומן ומיוריאל באוזר (צילום: פיוטר פליטר)
פרופ' מרים בן הרוש, ד"ר מיקי הלברטל, פרופ' קורט ניומן ומיוריאל באוזר (צילום: פיוטר פליטר)

רמב"ם ובית החולים לילדים בוושינגטון חתמו על מזכר הבנות

הקריה הרפואית רמב"ם ובית החולים הלאומי לרפואת ילדים בוושינגטון, ארצות הברית, חתמו על מזכר הבנות לשיתוף פעולה. מנהלת בית החולים רות רפפורט לילדים פרופ' מרים בן הרוש: "כך נוכל לקדם את הידע הרפואי לא רק בישראל אלא בעולם כולו"

פורסם בתאריך: 2.7.19 10:59

הקריה הרפואית רמב"ם ובית החולים הלאומי לרפואת ילדים בוושינגטון, ארצות הברית, חתמו על מזכר הבנות לשיתוף פעולה. לאחרונה התארחה ברמב"ם משלחת של 40 נציגים, ובראשה ראש העיר וושינגטון מיוריאל באוזר ומנהל בית החולים הלאומי לילדים פרופ' קורט ניומן, ובמהלך הביקור נחתם מזכר הבנות לשיתוף פעולה בין שני המוסדות, בדגש על קידום משותף של המחקר בתחום רפואת הילדים.

מנהלת בית החולים רות רפפורט לילדים פרופ' מרים בן הרוש: "בריאותם של הילדים היא היעד המקצועי והאישי שלי. אני מאושרת מהחתימה על ההסכם מכיוון שהוא מניח את היסודות לשיתוף פעולה יסודי ומקיף ברפואת הטראומה לילדים לצד פיתוח וקידום המחקר בתחום אונקולוגית ילדים ופיתוח שיטות טיפול לגידולי ראש בילדים. כך נוכל לקדם את הידע הרפואי לא רק בישראל אלא בעולם כולו".

 

 

מעמד החתימה על המזכר הוא שיאו של קשר שנוצר בין פרופ' בן הרוש לפרופ' רוג'ר פאקר, ראש השירותים האונקולוגיים בבית החולים הלאומי לרפואת ילדים בוושינגטון. בעתיד מתכננים השניים לבחון דרכי טיפול חדשות בגידולי ראש ממאירים בילדים.

בית החולים הלאומי לרפואת ילדים בוושינגטון דורג לאחרונה במקום החמישי בארצות הברית ברפואת ילדים ובמקום הראשון בטיפול בילודים. "בדומה לבית החולים הלאומי שלנו, התרשמנו שגם בית החולים רות רפפורט מחויב לקידום רפואית הילדים בכל רחבי העולם", אמר פרופ' ניומן.

באוזר: "המאמצים המשותפים בין שני בית החולים מוכיחים שאנחנו יכולים לעבוד עם שותפים מובילים מכל העולם במטרה לחדש ולספק שירותי רפואה מתקדמים בכל מדד עולמי לרווחתם של הילדים ובני משפחותיהם. המאמצים הללו השתלמו לבסוף לרווחת תושבי וושינגטון הבירה וישראל".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר