פרופ' מרים בן הרוש, האב יוסף מתא וד"ר מיקי הלברטל (צילום: פיוטר פליטר)
פרופ' מרים בן הרוש, האב יוסף מתא וד"ר מיקי הלברטל (צילום: פיוטר פליטר)

העדה היוונית-קתולית תרמה 150,000 שקל לרמב"ם

העדה היוונית-קתולית בגליל בראשותו של הארכיבישוף יוסף מתא תרמה 150,000 שקל למחלקה ההמטו-אונקולוגית ולמחלקה הנפרולוגית בבית החולים רות רפפורט לילדים בקריה הרפואית רמב"ם

פורסם בתאריך: 16.7.19 10:40

בביקור שערכה משלחת בראשותו של האב יוסף מתא, ארכיבישוף העדה היוונית-קתולית בגליל, בקריה הרפואית רמב"ם נמסרה תרומה בסך של 150,000 שקל למחלקה ההמטו-אונקולוגית ולמחלקה הנפרולוגית בבית החולים רות רפפורט לילדים.

בביקור נפגשו אנשי הכנסייה עם מנהל רמב"ם ד"ר מיקי הלברטל, עם מנהלת בית החולים רות רפפורט לילדים פרופ' מרים בן-הרוש, עם רופאים בכירים ועם בעלי תפקידים בבית החולים, שהציגו בפניהם את העשייה בקריה הרפואית. בין הרופאים שדיברו עם אנשי המשלחת היו ראש האגף הפנימי ומנהל מחלקה פנימית ב' פרופ' זאהר עזאם ומנהל היחידה למחלות זיהומיות בילדים פרופ' עמאד קסיס. בין בעלי התפקידים ששוחחו עם אנשי המשלחת היו העובדת הסוציאלית גרייס יעקוב מבית החולים רות רפפורט והאח רביע סלאמה מהמחלקה לרפואה דחופה.

 

 

בסיומו של הביקור העניק האב מתא תרומה בסך של 150,000 שקל למחלקה ההמטו-אונקולוגית ולמחלקה הנפרולוגית בבית החולים רות רפפורט. הכספים נאספו על ידי מאמינים בני העדה היוונית-קתולית ותורמים שונים. "בחרנו להעניק את תרומתנו הצנועה לרמב"ם בגלל הערכתנו המלאה למלאכה הרבה שאתם עושים ולשליחות האלוהית שהצוותים שלכם ממלאים במסירות ובמקצועיות, ומעל לכל, בגלל הערכתנו לאווירה המשפחתית ולמרקם החברתי של רמב"ם, אשר מייצג לתפארת את החברה הישראלית על כל גווניה וצבעיה היפים", אמר האב מתא לבכירי הקריה הרפואית".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר