כפיר נדל"ן
כפיר נדל"ן

חושבים מחוץ לקופסא: קבוצת כפיר נדל"ן

קבוצת כפיר נדל"ן הטביעה את חותמה בשוק הבנייה בישראל בייזום, בנייה למגורים, השכרה וניהול פעיל של נכסים. לחברה פרויקטים ייחודיים שהציבו רף חדש של איכות חיים באזורנו. על הפרויקטים, הבנייה בקדמת הטכנולוגיה וגם טיפים מאייל אלמוג, מנהל השיווק והייזום

פורסם בתאריך: 10.4.18 19:02

קבוצת כפיר נדל"ן הוקמה בשנת 1979 ופועלת מאז בייזום פרויקטים נדל"ניים. מאז היווסדה בנתה הקבוצה עשרות אלפי מטרים רבועים למגורים, מסחר ומשרדים. בתחום הבנייה הפרטית. לקבוצה ניסיון רב שנים בבניית דירות ופנטהאוזים בסטנדרט בנייה גבוה, עם דגש על גמישות בעיצוב ובתכנון והתאמה לצרכיהם של רוכשי הדירות. בתחום הנכסים המניבים, בבעלות הקבוצה אלפי מ"ר ברחבי הארץ, שמושכרים לחברות מובילות, משרדי עו"ד, חברות השקעות, סוכנויות לביטוח, מסעדות, חנויות ועוד.

על החברה אמון אבי אוחיון, הבעלים והמייסד, שמביא עימו ערכים מוספים של למעלה מ-30 שנות ניסיון בייזום ובנייה של נכסים פרטים, ייזום, בנייה וניהול פעיל של נכסים. "הערך המרכזי בעשייה שלנו", אומר אייל אלמוג-מנהל השיווק והנכסים, "הוא ראיית הלקוח במרכז. לכן, אנו מחויבים לאמינות, גמישות ויצירתיות. אנו מביאים מצוינות, מקצועיות וחוסן כלכלי. שמים דגש על תכנון ייחודי ומדייקים בפרטים הקטנים ביותר, תוך ליווי אישי לשביעות רצון הלקוחות".

נותנים לכם שקט נפשי 

בחברת כפיר נדל"ן מועסקים 20 עובדים אשר נבחרים בקפידה על מנת לספק את הסטנדרט הגבוה. אלמוג מספר שהחברה חרטה על דגלה לתת שירות ראשון במעלה ולפיכך המועסקים בחברה נמדדים ברמת האכפתיות והיכולת להיות קשובים.

אתם ידועים בהשכרה וניהול מבנים בכל הארץ, אילו פרויקטים על הפרק בימים אלה?

"יש לנו את בית כפיר ברחוב בעלי המלאכה בצ’ק פוסט, בו נמצאים גם משרדי החברה. הבניין נבנה בשנת 1997 וכולל 3 קומות וחניון תת קרקעי. בבניין 12,000 מ"ר והוא מאופיין בנגישות תחבורתית, שטחים גם למסחר ופנאי וחברות נחשבות שמאכלסות אותו. ברחוב אח"י אילת בקרית חיים יש לנו בניין בוטיק בן ארבע שנים, אשר מיועד לתחומי הרפואה והביו רפואה. למבנה 5 קומות, כולל קומת קרקע מסחרית, מקומות חנייה מקורים, מחסנים, חדר מדרגות ומעלית. על הלקוחות במבנה נמנים סופרפארם, מכבי, פרופורציה ומעבדות שיניים. הבניין נמצא על הציר המרכזי של הקריות ומציע איכות בלתי מתפשרת. בשני המבנים נותרו מקומות אחרונים להשכרה. נכס נוסף של החברה נמצא בגושן 91, בקרית מוצקין, במקום אטרקטיבי מול בניין העירייה, כולל מחסנים, חניה ומעלית ומאוכלס ע"י חברות כח אדם, עורכי דין ודומיהם. המבנה בתפוסה מלאה ואנו מציעים משרד אחרון להשכרה. לחברה גם מבנים יוקרתיים להשכרה ברמת גן וירושלים".

הלקוחות מספרים שיש להם על מי לסמוך. מה מייחד כל כך את החברה?

"אנו בונים מחומרים משובחים וכל הנכסים שלנו מאופיינים ברמת גימור גבוהה. עבור קהל לקוחותינו השוכרים אנחנו מפעילים מוקד שירות טלפוני שנועד לספק מענה מיידי לתקלות. זה נותן שקט ללקוחות שיודעים שלכל בעיה יש פתרון והטיפול זמין 24/7. אנחנו נותנים אחריות לטווח ארוך, מתאימים את הנכס לצרכי המשכיר ולראיה הלקוחות מצביעים ברגליים ומרבית הנכסים שלנו בתפוסה מלאה".

מה היית מציע ללקוחות לבדוק בבואם להשכיר נכס?

"דבר ראשון, צריך להגדיר צרכים ותקציב. צריך גם לזכור כי מעבר לשכר הדירה יש הוצאות נוספות כמו דמי ניהול, ארנונה וכו'. חשוב לשים לב למיקום, דרכי גישה ונגישות, גודל ומפרט טכני, איכות הבנייה, תשתיות, חניה, קרבה לתחבורה ציבורית ולספקי שירותים כמו דואר, בנקים, מסעדות וכדומה.

אני תמיד ממליץ ללקוחות לבקר כמה פעמים בנכס, בשעות שונות ולתכנן איך המקום ייראה, למדוד היטב – בעיקר מי שרוצה להכניס ציוד כבד. וכך למנוע בעיות בהמשך. סך הכל אנשים מבלים בעבודה שעות רבות ואנו עושים ככל שביכולתנו על מנת שירגישו כמו בבית".

ומה בתחום הבנייה למגורים?

"אנו בונים מאות יחידות בקריות. בימים אלה משווקים דירות בגבעת הרקפות בקרית ביאליק, במשכנות האמנים בקרית מוצקין ובנוסף יש לנו פרויקטים לתמ"א 38 בשכונות הותיקות בקרית ים, קרית מוצקין ולאחרונה, זכינו במכרז להקמת 330 יח"ד במחיר למשתכן בקרית ים – פרויקט שיצא לשיווק בעוד מספר חודשים. לאחרונה, סיימנו לאכלס 66 יח"ד בגבעת הרקפות, 12 יחידות בוטיק ברחוב הרב קוק בקרית מוצקין ו-27 יח"ד במשכנות האמנים. אנחנו לא שוקטים על השמרים ותמיד בעשייה". בנוגע לאופי הבנייה מוסיף אייל, "חשוב לנו שהמבנה יהיה מודרני, עם מוצרים מתקדמים, כך שהלקוח ירגיש תמיד שהוא בקדמת הטכנולוגיה. אנחנו אף משלבים את ‘הבית החכם’ בבנייה כדי לספק את חוויית המגורים הטובה ביותר".

איך אתה רואה את שוק הנדל"ן בחודשים האחרונים?

"באזור שלנו קיימת תנועה יחסית ערה של שוכרי נכסים וזה נותן לנו את הדרייב לנוע קדימה. העשייה שלנו היא ארוכת טווח ויש לנו דיירים שהולכים איתנו שנים ארוכות. בשוק הדיור אנשים מחפשים עלות מול גודל וקל יותר לקדם עסקאות בתחום של מחיר למשתכן".

לסיכום, מה אתה תאחל לחברה ולחג האביב?

"חג שמח וכשר, עם הרבה טיולים ואוכל טוב וכמובן, עם הרבה רכישות מושכלות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר