זירת התאונה ליד בית הספר הטכני (צילום: דוברות המשטרה)
זירת התאונה ליד בית הספר הטכני (צילום: דוברות המשטרה)

נקבע מותה של רוכבת האופנוע שנפצעה אנושות בתאונה ליד הטכני

בתאונת דרכים בין אופנוע לרכב פרטי בדרך יגאל ידין במפרץ חיפה נפצעה אנוש רוכבת האופנוע, תושבת קרית חיים, בת 44. מותה נקבע בהמשך בקריה הרפואית רמב"ם. נוסעי הרכב הפרטי - אם ושני ילדיה - נפצעו באורח קל. פראמדיק מד"א: "הרוכבת שכבה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד על אי תנועה בין השיחים"

פורסם בתאריך: 17.12.22 15:02

תאונה קשה ליד בית הספר הטכני במפרץ חיפה. ממד"א נמסר כי בשעה 13:36 התקבל דיווח במוקד 101 במרחב כרמל על תאונת דרכים בין רכב פרטי לאופנוע בדרך יגאל ידין. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לארבעה פצועים – רוכבת אופנוע בת 44 במצב אנוש עם חבלה רב מערכתית, ושלושה פצועים במצב קל – ופינו אותם לקריה הרפואית רמב"ם

פראמדיק מד"א גיא קרשובר סיפר: "כשהגענו למקום ראינו תאונה קשה מאוד בין אופנוע לרכב פרטי. רוכבת האופנוע שכבה מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד על אי תנועה בין השיחים. מיד הענקנו לה טיפול רפואי מתקדם שכלל קיבועים, חבישות ותרופות, ופינינו אותה במהירות לבית החולים כשמצבה מוגדר אנוש".

 

 

מהמשטרה נמסר כי סמוך לשעה 14:30 התקבל במוקד 100 דיווח על תאונה חזיתית במעורבות של רכב ואופנוע בכביש 22 מדרום לצפון, סמוך לבית הספר הטכני. שלושה מנוסעי הרכב – אם ושני ילדיה (60, 20, 16) – נפצעו באורח קל, ורוכבת האופנוע, תושבת קרית חיים, נפצעה באורח אנוש. כל הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי ברמב"ם.

זמן קצר לאחר מכן נקבע מותה של רוכבת האופנוע בבית החולים. בוחני התנועה של משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אייל

    טבח בכבישים.
    האם לא הגיע הזמן לאסור לחלוטין אופנועים בכבישי הארץ.
    המצב מזעזע.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר