רועי לוי (צילום: מיכה בריקמן)
רועי לוי (צילום: מיכה בריקמן)

נשר פתחה במבצע איסוף ציוד עבור עולים ופליטים שיגיעו אליה מאוקראינה

ראש העיר רועי לוי ביקש מתושבי העיר לסייע באיסוף מוצרי יסוד עבור העולים והפליטים שיגיעו לעיר, ביניהם מזון לתינוקות, טיטולים‌, בגדי ילדים ותינוקות, כריות ושמיכות וצעצועים. לוי פנה לתושבי אוקראינה בקריאת תמיכה: ״אני מבקש לחזק את ידכם בזמנים קשים אלו, אתם נלחמים עבור הערכים שלכם"

פורסם בתאריך: 7.3.22 01:46

עיריית נשר נרתמת לאיסוף מזון וציוד עבור העולים והפליטים מרוסיה שיגיעו לנשר במסגרת מבצע הבאת עולים של משרד החוץ בעקבות המלחמה בין רוסיה ואוקראינה. ראש העיר, רועי לוי, יצא בקריאה לתושבי העיר להירתם ליוזמה ולסייע באיסוף מוצרי יסוד ואספקה שונים שיסייעו להם בימיהם הראשונים בעיר, ביניהם: מזון לתינוקות, טיטולים, מגבונים לחים, בגדי ילדים ותינוקות (חדשים או כאלה שלא נעשה בהם שימוש), נעלי ילדים (חדשים או לא משומשים), ‌בגדי נשים (חדשים או במצב מצוין, מצעים חדשים, ‌כריות ושמיכות (חדשות או כמו חדש), אוכל יבש (קופסאות שימורים, פסטה, אורז, שמן וכו'), מארזי ‌שישיות של מים, מוצרי היגיינה (סבון, שמפו, משכת שיניים ועוד) ו‌צעצועים לילדים.

לוי ביקש לחזק את תושבי אוקראינה בדברי תמיכה: "אני מבקש לחזק את ידכם בזמנים קשים אלו, אתם נלחמים עבור הערכים שלכם". דברים אלו אמר לוי לאור הסכם ערים תאומות שיש לנשר עם העיר האוקראינית אובחוב שנמצאת תחת מתקפה רוסית גם היא. בהמשך לדברים אלו לאור מצב החירום, יצאה המחלקה לקליטת עליה בעיריית נשר במבצע התרמה לסייע לקליטתם של העולים במבצע זה בתיאום מול משרד החוץ והמשרד לקליטת עליה.

המעוניינים לתרום נקראים לעשות זאת במרכז האיסוף שיפעל החל מהיום (יום שני) בין השעות 20:00-10:00 ברחוב סיני 5 בעיר (מקלט מס' 21).

 

לוי אמר ל"כלבו חיפה והקריות": "שליש מתושבי נשר הינם עולים מחבר המדינות. בימים האחרונים עשינו מאמצים לאתר משפחות להם קרובים וחברים באוקראינה ולנסות ולהביאם לעיר. כבר בימים הקרובים יגיעו עולים ופליטים לעיר שנאלצו לעזוב את כל רכושם בביתם ולברוח מהתופת. העיר נשר שידועה בערבות ההדדית שלה פותחת את הלב עבורם ומגייסת את הקהילה למען קליטתם ולעשות להם "נחיתה רכה". אני מאמין ומקווה שגם בסיום המלחמה העולים יבחרו להמשיך ולגור בנשר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר