בכירי עיריית נשר בוועידה (צילום: דוברות עיריית נשר)
בכירי עיריית נשר בוועידה (צילום: דוברות עיריית נשר)

נחתם הסכם ידידות ושיתוף פעולה בין ג'יאשינג בסין לנשר

בסיומה של ועידה בין בכירי העיר ג'יאשינג בסין לבכירי עיריית נשר נחתם הסכם המקדם שיתוף פעולה נרחב בתחומים רבים, ובהם יזמות ופיתוח עירוני. ראש העיר רועי לוי: "אנו ממשיכים לקדם את נשר גם במישור הבינלאומי באמצעות שיתופי פעולה שיתרמו לקידום העיר, בעיקר לאור ההתפתחות האדירה שנשר עומדת בפניה"

פורסם בתאריך: 17.11.22 08:27

אתמול (רביעי) בבוקר שעון ישראל התקיימה ועידה בין בכירי העיר ג'יאשינג בסין לבכירי עיריית נשר, שבסיומה נחתם הסכם המקדם שיתוף פעולה נרחב בתחומים רבים, ובהם יזמות ופיתוח עירוני. ג'יאשינג ממוקמת במזרח סין, סמוך לשנגחאי, ומתגוררים בה 5.5 מיליון אנשים. העיר ידועה כעיר הולדת המשי וכעיר מובילה מהבחינה הטכנולוגית במשק האנרגיה הארצי.

בוועידה, שנערכה באופן וירטואלי, השתתפו בכירי ההנהגה של ג'יאשינג, בכירים באוניברסיטה המקומית, ראש העיר נשר רועי לוי, סגניו, חברים במועצת העיר ובכירים בעירייה. עוד ליוו את הוועידה סגן הקונסול הכללי בשנגחאי איתן הלון והיזם יוסי בן שטרית, שהוא הבעלים של חברת Martin Cliffs Holdings ולשעבר יועץ אסטרטגי בכיר לקונסול הכללי בשנגחאי.

 

 

לוי: "הגענו לרגע חשוב שמסכם שלוש שנים של עבודה והכנה. לפני כשלוש שנים, רגע קט לפני פרוץ הקורונה, השתתפתי במשלחת של ראשי ערים לסין, ומיד הבעתי את רצוני לכונן יחסים עם עיר בסין. כעת אנו ממשיכים לקדם את נשר גם במישור הבינלאומי באמצעות שיתופי פעולה שיתרמו המון לקידומה של העיר, בעיקר לאור ההתפתחות האדירה שנשר עומדת בפניה".

סגן ראש העיר ג'יאשינג ני הופינג: "זהו רגע מיוחד. אני מצפה לשיתוף הפעולה בין שתי הערים ומאמין כי ייתכן פה שיתוף פעולה מועיל לשני הצדדים. ג'יאשינג מתפתחת במהירות והיא פתוחה לשיתופי פעולה. רבות מחברות הטכנולוגיה מבססות את בסיסן פה בעיר".

 

סגן ראש העיר ג'יאשינג חותם על ההסכם (צילום: דוברות עיריית נשר)

סגן ראש העיר ג'יאשינג חותם על ההסכם (צילום: דוברות עיריית נשר)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר