מבט משדרות טוביה. מתחם גלבוע בן צבי | הדמיה: גבי שוורץ, שוורץ בסנוסוף אדריכלים
מבט משדרות טוביה. מתחם גלבוע בן צבי | הדמיה: גבי שוורץ, שוורץ בסנוסוף אדריכלים

מהצפון לדרום: גרינברג ושובל זכו במכרז להקמת 1,850 יחידות חדשות

חברות הנדל״ן גרינברג ושובל זכו במרכז לפינוי בינוי בעיר באר שבע בהיקף של 1,850 יחידות דיור חדשות. מלבד הדירות, המתחם החדש יכלול רצועות מסחר, מבני ציבור וריאות ירוקות

פורסם בתאריך: 16.5.22 22:47

גאווה חיפאית: חברות הנדל״ן גרינברג ושובל זכו במכרז להקמת שכונה חדשה בבאר שבע במתחם גלבוע בן צבי. החברות נבחרו בקפידה לאחר שהועדפו על מספר רב של חברות מכל הארץ. מתחם גלבוע בן צבי עתיד לעמוד בחזית ההתחדשות העירונית של בירת הדרום ויכלול כ-1,850 יחידות דיור בשילוב מבני ציבור, רצועות מסחר, ריאות ירוקות ושדרוג תשתיות.

מתחם גלבוע בן צבי מתפרש על שטח של 27 דונמים ולצורך בניית השכונה החדשה ייהרסו כ-268 יחידות דיור ישנות. המתחם החדש יכלול בניה מרקמית ויציע לבעלי הדירות סטנדרט מגורים גבוה בבניינים משולבים בגובה 28-32 קומות. החברות יכולות להיות שבעות רצון מכך ש-75% מבעלי הדירות חתמו על הסכמי פינוי בינוי והצפי להגשת התוכניות לשינוי תב"ע הוא בחודש ספטמבר הקרוב.

גרינברג יזמות נדל"ן היא אחת מהחברות המובילות באזור הצפון. לחברה התמחות מיוחדת בביצוע פרויקטים של התחדשות עירונית ותמ"א. לחברה אשר נכנסה לתחום ההתחדשות העירונית בשנת 2011, יש היסטוריה מרשימה של הצלחות מוכחות בשטח עם מעל 1,000 יח"ד בנויות ומאוכלסות וצנרת פרויקטים נרחבת בשלבי תכנון מתקדמים.

יחד איתם, מובילים את הפרויקט קבוצת שובל, מקבוצות הבנייה המובילות בישראל בתחומי הבניה והיזמות. הקבוצה נוסדה בשנת 1985 על ידי משה מילר, וצמחה בהתמדה הודות לתרבות ניהולית המדגישה את היצירה של יחסי גומלין ארוכי טווח בין החברה ולקוחותיה באמצעות ביצוע מדויק, איכותי ואמין של פרויקטים תוך הדגשת הצרכים והאינטרסים של היזם ועמידה קפדנית בלוחות זמנים ובתקציבים.

מבט כללי. מתחם גלבוע בן צבי | הדמיה: גבי שוורץ, שוורץ בסנוסוף אדריכלים

מבט כללי. מתחם גלבוע בן צבי | הדמיה: גבי שוורץ, שוורץ בסנוסוף אדריכלים


תוכן מקודם


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר